8/06/2011

2009 kaldır 9 ile 0' ları ne kaldı


bilöğgğgh, insanın sevdiğinden nefret etmesi ile nefret ettiğini sevmesi arasında geçen bir zihin oyunu derken; 2 yıl geride kalmış.
dedim madem boşum, neden bir best of yapmıyorum? oturdum ayıklamaya çalıştım ama hepsi benim çocuğum gibi klişesi yakamı bırakmadı. tüm ucuz popçulardan özür diliyorum, meğer hepsi haklıymış. başlangıçta bu da güzel bu da derken 86 tane yazı seçmişim. bu gidişle nostalji 12' ye kadar dizginlenemeyen muazzez ersoy' dan bir farkım kalmaz diye diye azaltmaya çalıştım ve ancak bu kadar eleyebildim.

2 confession:

Cansu | 6 Ağustos 2011 19:19

ya çoh duygusal olmuş ama yeaa. nice nice senelere, hepi börtdey confessor.
bi de o 2 negzel 2. heha

nk | 7 Ağustos 2011 00:49

sloganın isim annesi beğendiyse olmuş demektir bu iş.