10/24/2009

Zeki bizi diskoya götüR!


-aklıma mukayet olmaya çalışıyorum. çünkü bilmezdim. hiç bilmezdim. zeki müren' i bilirdim de. böyle bir devrimci olduğunu bilmezdim. bin dokuz yüz altmışta,yetmişte, seksende kısacası şimdiden baya bir önce hem de bizim ülkemizde bu kadar ikon bir adam, insan olduğunu bilmezdim. adam devrinin lady gaga' sıymış meğer. bu kostümü gördüğümden beri hayat bana çok sıradan. daha çılgınını tasvir edemiyorum. tüm şu anın yıldızları çok sıradan geliyor. hayır anlamadığım bir şey var, bu adam türk sanat musikisinin güneşi, doğayeni değil miydi?! ben bu kostümle san' at müziği dinleyemem ki. ne yapıyorsun sen derler adama. derler. bizim ülkemizde bir de. zeki ağabey kalbimde ölümsüzsün artık. cesaretinden hoşlanıyorum, geç kaldım. affet.

-çok garip arkadaşlarım var. sevmediğimden değil. çok seviyorum. bazen sevgi dolup taşıyorum ama içimde yaşıyorum daha çok. çünkü yengecim. kabuğum var. ne sandın. aslında amacım şuydu. insan derisi kokusunu çok seven bir arkadaşım var. mış doğrusu. yeni öğrendim. hem böyle bir yandan avuç içini kokluyor sonra da malum cümleyi söylüyor.

-daha da garip bir arkadaşım ise ciddi ciddi hem de benim yanımda, kolasını içtikten sonra açma halkasından çıkan şifreyi 4965 tarzı bir numaraya sms ile gönderip araba çekilişine katıldı. cidden yaptı. öyle insanlar varmış. hem de baya yakınımdaymış. ben öyle çekilişler yapılmıyor sanırdım. katılan bile varmış. hem o arabayı vermeseler nerden bileceğiz ki ödül töreni falan görmüyorum ben hiç. düz adam mantığı biraz da türk soslu.

-kaşım ile burnumun birleşme detayı çok saçma. bu cümleye yarım saat güldüm. fazlasıyla laçka bir haldeydim bir de. ama bu cümleye en sakin mimarlık öğrencisi bile güler. mimarlık bizi rahat bırak, işsiz zamanlarda hayatımızı normal insanlar gibi yaşayalım. fotoğrafa bakıp da bu yorum yapılır mı. yapılırmış. allah her yerde uğraşmış orda sıkılmış. kaş ile burnun birleşme detayı. şehircilik projesi yaparken bu kadar eğlenilmez. bıt bıt boyama çünkü. kaş ile burnun birleşme detayı. son zamanda duyduğum en komik tanım, tarif!

-kahvaltıda yumurta yeniyor ise ve o sırada çay da katılmışsa hayat bana çok zor. çünkü yumurta yemem bitince bardağımı değiştirmem lazım. bardakta kalan o kokuya katlanamıyorum. aslında yumurta biraz yorucu bir şey. çocukken çok çile çektim. ben aslında pek yemek seçmem. ama haşlanmış yumurtaya kılım. beyazıyla sorunlar yaşıyorum. şimdi bile babama al sen beyazını ye çok güzelmiş falan yapabiliyorum. ben baba olursam çocuğum yemezse çöpe gider o beyaz. yumurtanın beyazını yemeyen baba olmaz gibi.

-beyazıt' taki proje sayesinde cuma günü 1 milyon tane insan görmüş olabilirim. böyle bir göz yorulması yaşanamaz. her yer insan. çok insan. tramvay çok insan. herkes finikülerde. metroda otururken, oturduğumuz koltuklar çok sıcaktı. resmen ısınmış sürtünmeden. benden önce muhtemelen oraya bir şişman oturmuş. ama çok şişman. kendiyle barışık bir şişman. hayat o insana çok güzel. şişman olduğu gibi atletsiz gömlek de giymiş. iyice terlemiş. koltukta o derece bir sıcak var. koltuğun ısısından har oldu her yer, sırtım yanıyor. şişman ve gömlekli ve kendisi ile barışık olduğu kadar sohbeti de çok seviyor. yanındaki şişman arkadaşı ile çok çok gülmüşler. sürtünme iyice artmış . o oturağın sıcaklığı öyle bir şeydi. ve ayakta gidebilcek mecalim yoktu..o kadar çok şişman dedim ki yarın sabah 156 kilo uyanmaktan korkuyorum şu an.

3 confession:

nk | 24 Ekim 2009 17:44

sana da alalım apartman topuk =)

Betül Ç. | 24 Ekim 2009 22:20

tespitlerine hayranlığımı belirtmekten hiç çekinmiyorum. hep yaz hep okuyayım.zekice ve komikçe böyle gülerek okuduğum yazılar beni ne mutlu ediyor. yalnız zeki mürenin giysisi savaş şeysi gibi ama topuklu ayakkabı ve kolunda tüylü şal. oh holy jesus!!bacakları da hadiseninkinden güzel geldi gözüme yeminlen söylüyorum

Adsız | 25 Ekim 2009 21:27

bi insanın dünyası altust olmus moralı yerle bır gezerken o dunyayı tekrar altust edıp down olmus sırın modunu bırden duzelten adam!!!!*sen de üstüne alınabılırsın belkı

bacaklar ajdayla yarısır yanlız