10/26/2009

rüzgar yalaması


- outline yazmam gerekirken blog yazmam hakkında denecek tek kelime yok. evet üçüncü sınıfta ingilizce iki yüz bir alıyorum. iyi mi. bence değil.

-yapma demiyorum, hobi olarak yine yap.

-yürüyen merdiven çalışmayınca mallıyoruz ya hani. ben mallıyorum en azından. beynin kontrolden çıkması mıdır beyin kabuğunun öğrenilmiş bir davranışa kendini kaptırması mı her neyse artık. böyle çaresizce adım atacakmışım gibi oluyorum. biz adem oğulları bazen doğamız karşısında fazla mı aciziz ne. hayır çalışmadığını görüyorsun, nedir bu yürüyen merdiven ısrarı. bu tembellik kat sayısıyla nasıl yaşıyorsun. çalışmayan, yürüyen bant hususundan bahsetmiyorum bile. o derece fena.

-rüzgar yalaması. böyle bir şey var ya ne gıcık. böyle burnun kenar kısmı kızarıyor. grip olup da burnu çok silince de oluyor. kaşınıyor da meret. kaşıyorum ben o zaman. tatlı tatlı kaşıyorum. biliyorum da sonrasında tatsız bir acıya bırakacak yerini. ama yine de kaşıyorum. kurumuş dudağı yalarsan da rüzgar yalar. poyrazın proje hocama güya yaptığı acımasız etkiyi yapar.gerekirse saçını başını da savurur. rüzgarla karışan saçları havalı görünen bir insan olmayı ölesiye istiyorum. çok istiyorum.

-rüzgar yalamasının bir diğer oluşum süreci de naranciye etkisidir. bazen kabuğunu soymaya üşenirsin portakalın. bunu da direk burdan emiyim dersin. işte dudak kenarların ayvayı yer o zaman. tatlı tatlı da kaşınmaz bu sefer. direk sonuca gider. incirin kabuğunu soyma konusunda da tereddüt yaşayan bir insanım. kabuğu soyulmadan çukuman diye emilerek yenen incir, gereken performansı veremez. ama tembellik de ruhun kamçısıdır.

-how i met your mother' ı indirip izleme süreci ev internetinde çileye dönüşebiliyor. direk o anda izlemek istersem dizi port' a başvurabiliyorum. eski prensiplerime veda ettiğim anlardan biri. a ben sevmiyorum internetten kalitesi düşüyor diyen bir insandım ben. ama ab-ı hayat bu, insanı nereye götüreceği hiç mi hiç belli olmaz. ama lakin bu durum acı deneyimlere de dönüşebiliyor. 'oops this video is removed due to the..' mesene adamı gibi bir oops. çok kötü bir an o.

0 confession: