10/11/2009

Disko N ~ 12 ekim


( /\ ) 1. Beyonce - Sweet dreams
( /\ ) 2. Calvin Harris - Blue
( /\ ) 3. Kanye West - Love Lockdown ( Mysto & Pizzi Electro House Remix)
( /\ ) 4. Jennifer Lopez ft Pitbull - Fresh out the oven
( \/ ) 5. Plumb-Hang on ( digital dog extended mix)
( /\ ) 6. Lady Gaga - Bad Romance
( /\ ) 7. David Guetta ft Akon- Sexy Chick

a1) Hande Yener - Ok yay
a2) Martin Solveig ft Dragonette - Boys girls
a3) Keri Hilson ft Lil Wayne - Turnin me on

Listedeki bir çok şarkıya veda etmiş bulunuyoruz hepsini tükettim evet, hı hı. Gördüğümüz üzere bu hafta R&B soslu elektronik parçalar ve R& B patlama yaptı. J- Lo' nun yeni parçası da listemize balıklama girmiş bulunmakta. Plumb - Hang on, zirvede kalamasa da listede kalmayı başardı.

Beyonce bebeğim nerelerdeydin sen, nefes aldım resmen. o nasıl güzel şarkıdır. o nasıl hüzünlü bir melodidir ama ona rağmen kıpır kıpır edebilmektedir. bilemedim. sadece çok dinledim, dinliyorum.

Calvin Harris, yeni keşfim. iskoç dj' in inanılmaz bir tarzı var. süprizlerle dolu 'blue' haftanızı tatlandıracak. kendisi bir erkek, kapak yanıltmasın 8)

lovelockdown' ın bu mixini asla eskitemiyorum. her türlü ucubik hallerine rağmen, kanye west önemli bir müzik adamı. zaten öyle olmasa, kraliçe düet yapar mıydı kendisiyle =)
müziğin lady gaga' ya ihtiyacı var, evet belki de yaptığı bir çok şey önceden denendi ama, kraliçeler hızla yaşlanırken bir teselli oluyor kendisi. merakla beklenen albümü 'the fame monster' dan ilk single bad romance yükselişte.
Hande yener' in de klip çekeceği yok gibi görünmekteyken ben ok yay' ı ondan önce sunuyorum piyasaya. dinleyelim, dinletelim. diğer iki aday da son derece gümbürdemekte. lil wayne elini attığı her şeyin üstesinden layıkıyle kalkıyor.

*bu liste bendenizin çorba müzik zevkini teşhir eder, güncel olma ve herkes tarafından beğenilme zorunluluğu yoktur

0 confession: