10/02/2009

potpori reloaded


-sevgili blog. okul başladığından beri doğrudürüst bir şeyler yazamıyorum sana ve bu durum beni birhayli üzmekte. sanma ki sana sevgim azaldı. hala dolup taşıyorum.

-twitter' ın arayüzü, tasarımı ve twitter' a dair her türlü tasarımı çok başarılı buluyorum. bugün bana verdiği bu uyarı için bile bir şeyler tasarlanmış olmasından gerçekten hoşlandım. gerçi milyon dolarlar getiren bir siteden bunu esirgemek doğru olmazdı herhal. şuna bakın yiyebilirim bu uyarıyı.

-bugünlerde ice tea şeftaliyi, uludağ limonata ile aldatıyorum sanırım. aslında istiyorum ki böyle kendime sempatik limonatalar hazırlayayım içine bir yaprak nanesini de atayım ama şimdilik böyle..

-yapmak istediğim onca şey varken sürekli ertelemeyi seçmek de benim çelişkim olsa gerek.

0 confession: