10/09/2009

budaklanan tablo


- merhaba. ben dallanıp budaklanarak anlatılan şemalar var ya onlardanım. ama beni yazan hoca, şemanın ortalarına gelecek olan kısmı (girdi-süreç-çıktı) , bile bile ilk önce yazdığı için bana ayrılan kısmın en tepesine yazıldım. ama hoca sonradan üstlere üstlere ok çıkardıkça gördüğünüz gibi zoraki bir şemaya dönüştüm. beni yazanı zor duruma soktum. bir klişeye daha tanıklık ettim, kahkalara sebep oldum. yaşasın şematik tabloyu yazmaya ortasından başlayan hocalar!

-bazen düşünüyorum bulamıyorum. neden harita metod?neden ama neden bu isim?!

-un kurabiyesinin adı niye un kurabiyesi, hepsinde un var. _düz adam_

-limonataağ, kapiden buz gibi annem yapmış gibi limonotağğ; yok uludağ daha güzel.

2 confession:

Adsız | 10 Ekim 2009 00:51

merhaba sevgili herofish,
21 yaşında mutaasıp bir aileye mensup üniversitede okuyan bir genç kızım.fotoğraftaki korkunç tabloyu görünce yorum yapmadan edemedim.ben de budaklanan tablo mağduruyum evet yalnış duymadın hem de aynı tablonun kurbanıyım.burdan allah korkusu olan tüm hocalara sesleniyorum artık tablolara ortadan değil en başından başlansın canımıza tak etti konuyu ortadan anlatmaya başlamaları zaten dersi anlamamızı zorlaştırıyor bir de budaklanıp deftere sığmayan bir köşede öbekleşip gitgide küçülen ve sayfanın diğer kısımlarını ummanlar misali boş bırakan yazılarımı yanımda oturan arkadaslarım bıyık altından gülmesin diye saklamaya çalışmaktan bıktım.benim gibi düşünen iş sahibi emekli maaşı olan en az bir yazlığı bir kışlığı mevcut mumkunse evlenmemıs vicdanlı beni taşıyabilecek beylerle sohbet etmek isterim.güzel paylaşımlar dileğiyle..
ismini vermek istemeyen bir izleyici
(severek takip ediyoruz)

Betül Ç. | 21 Ekim 2009 00:00

uludağ daha güzel. ama hepsini de çok içince ağızda acı bi tat bırakıyor be.