10/20/2009

pot


-yemek masasında eğlenmeye devam ediyorum. çünkü haberleri izliyorum. haberlerin bitimine doğru ara verme modası da nerden çıktı kuzum? reklamların ardından haberleri bitireceğiz sayın seyirciler siz yine de bizi izlemeye devam edin. oldu. gerizekalıyız çünkü biz hepimiz. bu çok da yeni bir moda değil aslında da yazmak yeni aklıma geldi. yoksa haberleri yeni izlemedim tabi ki. hı hı.

-hayatta en sediğim şey kuaförde, saçım kesilirken mesleği öğrenme amaçlı yüzüme yüzüme bakan çıraktır. bu bir kinayedir. kızlar fazla maruz kalmıyor böyle bir şeye sanırım. bir de kız olmak zor denir. kuaföre giderken bu detayı iki kere düşünüyorum, eminsem gidiyorum. gerçi son iki yıldır gittiğim yerde böyle bir sorun kalmadı. ama yine de çırak olduğu için öğrenmesi lazım çocuğun. bakıyor arada da olsa. muabbet nerden geldiyse bilmiyorum ama, kuaförün askerde berber olarak çalıştığını öğrendim. hadi ya çok ilginçmiş. mesleğin avantajını doyasıya yaşamışsın dedim. ama berberin enerjisi benden düşük. ya anlamadı ya da tepki veresi gelmedi. bilemiyorum. ordan konu nefes' e geldi. bu arada ben bu filmi fazlasıyla beğendim. neden mi söylüyorum çünkü kendi yazımı sonradan okuyunca yeterince pozitif gelmedi. film daha fazlasını hak ediyor.


son zamanlarda en beğendiğim, en olmuş reklam mı. evet ta kendisi. zaman gazetesinin kimliğinden bağımsız düşünüyorum. buram buram güzel. zaman harika reklamlar çekiyor, en iyi gazete tasarımı ödülleri alıyor. iddasına göre duvarları da yıkacaklarmış. zaman mı yapacakmış bunu? meraktayım.

3 confession:

Betül Ç. | 20 Ekim 2009 23:37

zamanın iki karesi taşkışla'da çekildi dikkatini çekti mi bilmiyorum. biri orta bahçede.diğeri de bizi proje sınıfında. kız kaleme ulaşmaya çalışıyo dokunamıyo ışıklar yanıp sönüyo falan. taşkışla önyargılarını yıkmışa benziyor:P

nk | 21 Ekim 2009 22:15

evet farketmem mi. o şehircilik sınıfını her yerde tanırım =P taşkışla önyargı yıkmamış, her zaman olduğu gibi para kazanma amaçlı bir açılım yapmış. bu sefer kokteyl değil reklam olmuş sadece.

Adsız | 21 Ekim 2009 22:54

aldığı paraları bi döner sermaye yapsa ya ortabahçanın boya badanası eksik renk denemelerıyle sınırlı kalmıs ha bı de o taburelere toptan karsıyım sırtımıza da hitab eden insan anatomisine uygun sandalyeler istiyorum bi de herkesin kendine ait dolaplı masası olsun..yetkililere sesleniyorum biraz ergonomi!