10/26/2009

Disko N ~ 26 ekim


( /\) 1. Kid Cudi - Day 'N' Nite (Crookers Remix)
( /\ ) 2. Mr Hudson Feat Kanye West - Supernova (Dave Aude Club Mix)
( /\ ) 3. Robbie Williams - Bodies ( Fred Falke remix)
( /\ ) 4. Pittsburgh Slim - Girls Kiss Girls
( /\ ) 5. Hande Yener - Ok yay
( -- ) 6. Swayzak - Take My Hand
( \/ ) 7. Beyonce - Sweet dreams

a1) Chris Decay - Give It To Me (Naksi & Brunner Miami Edit)
a2) Cassie ft Akon - Lets get crazy (Blueice remix)
a3) Akcent- That's my name

İşte haftanın şampiyonu Kim Cudi. her zaman belirttiğim gibi güncel olup olmama gibi durumlarla ilgilenmiyorum. bu remix mükemmel, çoluk çocuk ailecek severek kopuyoruz.
supernova yükselişine devam ediyor. işin içinde kanye west varken, yükselmemesi imkansız gibi zaten.
aslında bu şarkının ne orijinal halini sevmiştim, ne de klibini. son demlerini de tüketti diye düşünürken fred false remixi hayat öpücüğünü kondurdu. her zaman söylediğim gibi hüzünlü kopuş şarkılar her zaman beni çekiyor. sevgiler, olgun robbie' ye! girls kiss girls de cinsel yoldan başarıya gitmeyi başardı. bu oynak şarkıyı sadece tüketiyoruz, kafamızı fazla meşgul etmiyoruz.
depresif günlere bire bir, ok yay. hande sonunda gereken yükselişe koyuldu. kim ne derse desin, seviyorum bu kadını. uymuyorum, gülüyorum, seçiyorum, geçiyorum. (yener, 08) beyonce de ne kadar düşüşte gibi görünse de bu şarkı her zaman kalbimdeki yerini koruyacak, çok güzel şarkı. yerini biraz gençlere bırakmış sadece =) adaylar da patlamaya hazır durumda, özellikle a2.

*bu liste bendenizin çorba müzik zevkini teşhir eder, güncel olma ve herkes tarafından beğenilme zorunluluğu yoktur.

0 confession: