10/19/2009

Disko N ~ 19 ekim


( -- ) 1. Beyonce - Sweet dreams
( /\ ) 2. Jennifer Lopez ft Pitbull - Fresh out the oven
( /\ ) 3. Mr Hudson Feat Kanye West - Supernova (Dave Aude Club Mix)
( /\ ) 4. Keri Hilson ft Lil Wayne - Turnin me on
( /\ ) 5. Kylie Minogue - Speakerphone (2009 Tour Mix)
( /\ ) 6. Swayzak - Take My Hand
( \/ ) 7. Lady Gaga - Bad Romance

a1) Hande Yener - Ok yay
a2) Sugababes - In The Middle
a3) Serge Devant ft. Hadley- Addicted

beyonce zirvedeki ikinci haftasını kutluyor. fazlasıyla da hak ediyor bu durumu. somebody pinch me diye geziyorum ortalıkta. listemizde süpriz gelişmeler söz konusu. lady gaga beklenin aksine zirveye yaklaşamadan düşüşe geçti. şaşırdım bebeğim.
fırından taze çıktı adlı eseriyle beyonce' yi yıkamasa da, bütün bir haftamı şenlendirdi kendileri. şarkının 2.55. dakikasında başlayan müziğe ve j-lo' nun baygın ama seksi sesine hastayım. zirveye çıkabilir mi bilmiyorum, göreceğiz. kanye west listedeki yerini kaybetse de eşlik ettiği supernova cidden çok başarılı bir şarkı.
sanırım lil wayne' nin ses tonu ve dahil olduğu tüm şarkılara kattığı enerjiyi çok seviyorum. turnin me on tüm hafta boyunca ipod' umda susmak bilmedi. zirvedeki yoğun r&b' nin aksine bu hafta listede bariz bir minimal electronica havası hakim. bu türe gelince swayzak' ı ve çılgın ingiliz aksanlarını tek geçiyorum. hande adaylığı sevmiş öyle duydum fakat acil klip takviyesine ihtiyacımız var handeciğim, benden söylemesi.
kylie ise şu anda devam etmekte olan turnesindeki speakerphone 2009 mix' i ile tekrar aramızda.bu turun kostümlerine de bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim. =)

*bu liste bendenizin çorba müzik zevkini teşhir eder, güncel olma ve herkes tarafından beğenilme zorunluluğu yoktur.

2 confession:

Adsız | 19 Ekim 2009 20:41

liste iyi hoş güzel potpori kıvamındaki müzik zevklerimiz uyuşmakta ama bu disco n seni daha ne kadar idare eder daha ne kadar yazmaktan kacabilirsin bilmiyorum farkedilmiyor sanma. evet yine ben adsız

nk | 19 Ekim 2009 22:06

pis misiniz acaba siz =)