7/03/2010

aslında lady gaga, bülent ersoy' muş


zamanında gaga hanım ile ilgili görsel ararken karşıma çıkan manzara. buradan yola çıkarak; arama sonuçlarından insan profilimize bakmak istiyorum.

aratma 7- lady gaga hot

işte bundan daha önce de bahsetmiştim. ingilizce'ye çok hakim olmadığı halde ısrarla ingilizce ileti yazan - çoğunlukla da büyük harfle - arkadaşların aratmış olduğu arama bu. lady gaga ile ilgili diğer görselleri görmek istemiyor. yalnızca kadının ateşli olduğu fotoğrafları görmek istiyor. sanki diğer fotoğraflarında lady gaga tesettürlüymüş gibi. az, daha çoktur felsefesini öneriyor; lady gaga yazsan yeterlidir diyorum.

aratma 4- lady gaga çift cinsiyet

5'i ve 6'yı atladım takdir edersin ki. lady gaga çift cinsiyet olsa elimize ne geçecek. sanki kadın bir telefon uzağımızda ve hasretle bizi bekliyormuş gibi. her şey belli de yalnızca çift cinsiyetli olup olmama durumuna göre karar vereceğiz istiyor muyuz diye. ayrıca kadın bad romance klibinde gerekli cevabı verdi diye düşünüyorum ben. ama bunu ona siz 4 numaradakiler zorladınız.

aratma 3 - lady gaga frikikleri

işte 7 numaradakilerden daha sabırsızgiller. lady gaga'nın tüm görselleri içinden ayıklanmış olan ateşli fotolarla uğraşmaya bile tahammülleri yok. hepsine dandadadan adlı güzide grubumuzun zın zın eserlerinde de belirttikleri gibi " çatalı göster bana " diyorum.

aratma 2 - lady gaga erkek mi

bu 2 numaradaki aratmayı görünce tanrı şahidim olsun ki, yaprak gibi titredim. hermafroditlik hadi neyse onu aratırsın, ama bu direkt damardan girmek gibi bir şey. evet aslında lady gaga, bülent ersoy' muş.

aratma 1 - lady gaga makyajsız

bu gruba hiçbir şey diyemiyorum. çünkü hepimiz televole diye bir zehir taşıyoruz kanımızda. bunu bize zorla verdiler çocukluğumuzdan itibaren. internet geldi bu sefer de bayrağı milliyet.com.tr devraldı. ..makyajsız fotoğrafları için tıklayın. görüyorum ben; o en altta en çok okunanların listelendiği kısımda hep o fotoğraflar zirvede. yapacak bir şey yok.

0 confession: