7/01/2010

mutlu azınlık vol. 4



hani böyle gıcık olsan da kendini dinlerken bulduğun şarkılar vardır; ya da yeni çıkan dişinin hırpaladığı diş etinin üstüne dilin gider sürekli ya da üstünde sakız çiğnemekten tuhaf bir zevk alırsın. oben budak'ın blogunu takip etmek de öyle bir şey benim için. şimdi bu herif için değirmenin suyu nereden geliyor bilmiyorum, bahsettiğine göre aileden zengin. aileden zengin olmasa bu kadar gezmek ve über bir yaşantıya sahip olmak için ne iş yapmak gerekiyorsa hepimiz onu yapalım derim.

mika konserinden sonra, bir kalabalık grup içinden bermquda takımı sayesinde mika'nın onu seçtiğini; şıklığın bir şekilde her zaman işe yaradığını söylemişti. ben fotoğrafı sonradan gördüm, o zamana kadar bermuda takım diye bir şey olabileceğine ihtimal vermediğim için bermquda diye bir marka olduğunu düşünmüştüm. adı çok duyulmayan, yalnızca ağzında gümüş kaşıkla doğanların giydiği ya da vintage markalardan. sonra da malum fotoğrafı yayınladı. bildiğin bermuda takımmış anacım.

bunu giyen insanın şıklık kazandı diyebilmesi için yalnızca mutlu azınlıktan biri olması lazım; hele ki ayağında o baklava dilim desenli çoraplarla.

ilahi oben. ağzımdan burnumdan havyarlar geldi vallahi.

4 confession:

Cansu | 1 Temmuz 2010 02:24

bermquda konusunda beni de sürüklemiş olman... yalnız değilsin 2 kişilik bir azınlığız biz de. respect.

nk | 1 Temmuz 2010 02:56

saadettini de yazsam diyorum

Cansu | 1 Temmuz 2010 17:50

yazarsan tüm hikayeyi yazmalısın bence. hatta:
nazım kahraman'ın ölümsüz eserinden... saadettin yeşil vadide (bölüm 1: cmyk)

imsolate | 11 Ağustos 2011 20:24

ben de obenin twitterını aynı hisle takip ediyorum. kendisinden hiç hoşlanmasam da, unfollow edemiyorum bir türlü, olmuyor. "mutlu azınlıktaki insanlar nasıl yaşıyorlar"ı görmek için takip ettiğini söyleyerek avunsa da bu gönül, biliyorum ki, oben acaba söylediği gibi etek giyecek mi merakından kaynaklanıyor. sözlerim bu kadar.