7/16/2010

vücudum attı


facebook şifremin hacklenmesi üzerine şifre değişikliği talebime sitenin sempatik karşılığı;
Merhaba N,

Kısa süre önce yeni bir şifre istedin.

yeni bi şifre istiyon mu istemiyon mu. tıkla

o kadar içindeyiz bu laubalilik hakkını kendinde görmesi normal.

6 confession:

lucy | 16 Temmuz 2010 22:59

bana da sürekli şifreni gir beaea log out oldun diyip duruyodu, korktum kapattım sonunda. sonra bi baktım kendi kendine açılmış, bi daha kapattım. şu an tekrar açılmış bile olabilir. şifremi naparsam yapiym hacklenebiliyorum galiba. yeterince zeki bi şifre bulduğum an geri dönücem.

milena jesenska | 18 Temmuz 2010 23:39

oha feysbuk diyorum, badoo'yu da görmeni tavsiye ederim. biz snei çok sevmiştik, neden şimdi ayrılmak istiyorsun? bizi çok üzüyorsun falan yazıyor üyelikten çıkarken

nk | 19 Temmuz 2010 01:11

badoo?

lucy | 19 Temmuz 2010 01:15

dating site

nk | 19 Temmuz 2010 01:41

jet cevap

lucy | 19 Temmuz 2010 21:53

yorum yaptığım bir yazına yorum gelince notifike oluyorum. teknoloji! :)