3/11/2010

roman holiday


her şey architecture, cities and sinema dersinde bu filmi izlemizle başladı. o günden beri, içimdeki audrey hepburn sevgisi dağları aştı. aşk filmi olacaksa da böyle olsun dedirtti. son sahnede de saf gibi, audrey geri gelsin o uzun heybetli koridordan diye beklettirdi.

4 confession:

* | 15 Mart 2010 23:19

bir ayakkabısına erişemediği sahnedir, iki de kavgada elemanın birinin kafasında gitar mı ne parçaladığı, tabi benim için. yine de sanırım en bi audrey aşkımı kabartan film breakfast at tiffanys olsa gerek.
öte yandan size o derste başka ne öğretiyorlasa bilmek istiyorum, haftalık ders planı filan lütfen rica ederim yani bu kadar mı ben olur aaa! =)

nk | 17 Mart 2010 02:19

http://ninova.itu.edu.tr/tr/dersler/mimarlik-fakultesi/931/mim-482e/ekkaynaklar/

slaytlara buradan ulaşabilirsin (:

ah audrey ah!

Cansu | 21 Mart 2010 18:25

sabrina da güzel
paris when it sizzles da güzel
funny face de güzel
my fair lady de güzel
how to steal a million da güzel
charade de güzel

ama en güzelleri gerçekten de roman holiday ve breakfast at tiffany's. belki de benim için anlamlı olduğundan bana öyle geliyordur, bilemedim.

bi de geçen gün tv de son audrey hepburn filmi (always) vardı.

ve senin yazından daha uzun bir comment yazdım. kendimden utanıyorum.

nk | 21 Mart 2010 19:30

geçen gün dnr'dan charade'i 2.99 tl' ye aldım 8)