3/13/2010

17


teoman' ın 17 albümünü o kadar iyi biliyorum ki, o kadar olur. resmen herhangi bir şarkının bir yerinden girip devam edebilirim rahatça. herhangi bir cümlesini, normal hayat akışında aralara serpiştirebilirim. (yapmadım değil)
- bir takım arkadaşlar: bu insanlar nereye koşuyor böyle?
-nazım: mutlu yarına!
(şarkıyı hatırlayanlarınızı teker teker öptüm)
kelimeleri beynime kazınmış adeta. hatırlıyorum 6. sınıfın yazında o kadar çok dinlemiştim ki artık abartıp arabaya da götürmüştüm. ve annemlere de kusturuna kadar dinletmiştim. annemler sözleri çok saçma buluyorlardı bazen. bense öyle değil ya öyle değil diye içten içten ergensel kızışlar yaşıyordum. teoman' ın on yedi albümünün üzerinden hayatı çözmüş triplerle.

..trafikte akmayan, hep onun şeridiyken; söylediği son şarkı elveda zalim dünyaymış.. ( pink floyd göndermesi de yerinde)

1 confession:

Betül Ç. | 13 Mart 2010 23:58

sana o kadar katılıyorum ki, o kadar olsun.hala en sevdiğim albüm o albüm.bir ülkenin bodrum katında kirli bir savaş varmış.