3/17/2010

reenkarnasyon


o kadar az enerjim var ki, tembel hayvan gibi günde en fazla 8 metre yer değiştirebilirmişim gibi hissediyorum. şimdi bir ara reenkarnasyon üzerine şöyle bir geyiğimiz vardı. bir rivayete göre, diyelim ki bir hayat yaşıyorsun. bu hayat içinde, başka insanların ya da canlıların diyelim en çok neyini kınadıysan, üzdüysen; bir sonraki yaşamında o özelliğine sahip oluyorsun. zamanında bunun üzerine geyik döndürmenin suyunu çıkarmıştık. şimdi enerjimin çok azaldığı bu günlerde diyorum ki, acaba ben de bir önceki hayatımda tembel hayvanlara bakıp bakıp üf ne tembelsiniz pisler diyerekten kalplerini mi kırdım?! bence çok olası. tanrım, cezalandırılıyorum.

*reenkarnasyona, rejenerasyon yazmışım hiç uyarmıyorsun blog. çok ayıp

1 confession:

Cansu | 21 Mart 2010 18:26

rejenerasyon niye ki acaba diye kara kara düşünmüştüm. evet. gerçekten.