3/15/2010

aforoz '10, cahil cesareti


serdarjığımın çok talihsiz beyanını yeni dinledim ve izledim. kendisinden ölümüne tiksinmekteydim ki meğersem acınası haldeymiş. haiti' deki insanlara neden yardım edildiğinden dert yanıyor. işte efendim, hayvanları koruma derneklerine niye öncelik verildiğinden yakınıyor falan. allahım, bu ne dar bir beyindir. serdar, tahminimden de büyük at gözlüklerin varmış tatlım. zamanında, "zaten 7 nota var; en fazla ne kadar farklı beste yapılabilir ki?!" dediğinde fazlasıyla açık vermiştin ama hiç bu kadar sıvazladığın olmamıştı be yahu. şimdi adam karısını neden dövüyor? çünkü aç, stresli. adama ekmek imkanı tanıyalım ki karısını dövmesin diyor. ba ba ba ba ( evet tamer karadağlı tepkisi, hem de çok içten) kadına şiddete çözüme gelin. kendi halkımızı kaldındıralım diyor. facebook' ta da toki' nin fanı olmuş sanırsam. toki oraya ev yapacak diyor. elazığ' a diyor. blogumda serdar ortaç'dan bahsetmeyi hiç istemezdim ya. püf pişman oldum. serdar kendine bi romiyo bulsun bence.

0 confession: