8/29/2009

XXY - Bence uzayda aşk var


Bugün dersi kırıyorum
Biraz mola istiyorum
Öğren öğren bitmiyor
Biraz harcamak istiyorum
Bildiğin her şeyi yapmak için
Yetmez sınırlı zamanlar
O zaman belki de bir yerde
Başka bir hayat var
Neyin telaşı bu yasalar
Boşuna bence bu tasalar
Birileri var mı bilmem ama
Bence uzayda aşk var.




kemal yeni bir single ile karşımızda. aslında bir süre olmuş çıkalı fakat ben yeni haberdar oldum. sözler bazı yerlerde müziğe oturamamış gibi ama en azından bi çaba var. müzik sempatik, erol temizel yine göstermiş kendini. sözleri de soner arıca yazmış. bu müzik dünyasındaki dostluklar beni bazen cidden şaşırtıyor. nerden nereye. bi de çok desteklediği için ücret talep etmemiş. o değil de sayısal okuyanlar bilir xxy krozomlarına sahip olan kleinfelter kavramını. soner arıca bence kleinfeltermiş.

bi de derslerin açıklandığı bugünlerde, ilk üç cümleye bayıldım ben! arzu edenler için müzik kutusunda ilk şarkı.

0 confession: