8/28/2009

'edit' leme hastalığı



evet var benim böyle bir problemim. müdahale etmem gerekiyor rahat edemiyorum. yemek yemeye gittiğimde orda yazan menüyü yersem içim rahat etmez böyle derken de mustafa hakkında her şey' deki fikret kuşkan gibi kapariden garson öldürcek kadar da değil de hani burger king' te içecek olarak buzsuz ice tea şeftali, ilave peynir ve ranch isticek kadar falan(:
ev dergiden geçilmiyor şeklindeki yaklaşımlar sonucu penguenlerimi bazanın altına transfer etmek zorunda kaldım. gerçi penguen gönlümde ikinci plana düşeli pek çok zaman geçmişti malesef. halbuki bir sayısını bile kaçırıcam diye gergin bir hayat yaşadığım günleri hatırlıyorum, dağılıyorlar haberini duyduğumda kalbime saplanan hançeri de. aslında bu dağılma bize uykusuzu kazandırmıştı, artık metüst' e katlanmak zorunda kalmayacaktım (evet sevmiyorum) ama alpay erdem' in geride kalması ben' in harcanmış olması olmamıştı. aslında çok ön planda durmaz ama penguendeki en yaratıcı köşe pis mutfak sonraki adıyla oda ısısı olabilirdi bence. bu iki köşe için bir süre devam ettim penguen almaya ama o da bir yere kadar yani. uykusuzda da edit ruhumu harekete geçirecek köşeler var malesef . çarpışma' yı yok edesim var. ilk iki sosyal haber kısmı da çok eğreti geliyor bana neden bilmiyorum. oraya da cem dinlenmiş bi 'her şey olur' çizip kurtarabilir.

0 confession: