8/22/2009

şiştim


televizyonsuz geçen onca okul zamanından sonra böyle her şey bitip de evine dönünce insan, sudan çıkmış balığa dönüyor ya hani, işte o zaman televizyon adeta bir sinsi gibi tüm gerçekliğiyle bekliyor. melekler korusunun yeni sezon ilk bölümünü izledim, izlerken şiştim bazı yerlerinde sırtımı döndüm bakamadım.
böyle
bi mantık, böyle bir hayat gerçeği yok hiç olmadı. insanlar kızları iki çocukla bişeyler yaşadı diye her şeyi silip atıveremiolar öyle bir anda. alt tarafı dizi yani bu kadar sıkıntı etcek ne olabilir ki, dimi. annede bi tripler namus gitti ayakları. dizilerde en kıl olduğum şey sanırım bütün bi süreç boyunca o aslında mağdur olan insanın asla dinlenmemesi.yahu bir oturun iki dakika düşünün, gerçekte öyle mi oluo. bi otur dinle, yok cık. bu, kalktığım anda doktorlarla karşılayan,genelde kahvaltı sürecine denk gelen, sonrasında yerini kavak yellerine bırakan, akşam üstü canım ailemle büyük finali yapan türk dizileri serüvenli günler beni yorar. şimdi televizyon mu ay ben karşıyooaamm triplerine hiç girmesin kimse, el ayak çekilince bu meretin eline kalıyor insan.

0 confession: