8/25/2009

siz de evde kendi kız arkadaşlarınızı yapabilirsiniz


-''ezginin günlüğü'nün eski albümlerinden birini şilebezi mor bir eteğe sarıp evdeki nemli ve karanlık bir
ortama bırakın. 45 gün sonra hafif duyarlı bir kız arkadaşınızın oluştuğunu gözlerinizle göreceksiniz. konvers ve yabancı karışık kasetle de değişik tatlar elde edebilirsiniz. ben de bu metodu evde tesadüfen keşfettim. ''
*bu cümleler bütününü ne zaman hatırlasam kendi kendime kıkırdıyorum; fena halde umut sarıkaya ile karşılıklı oturup sohbet edesim var.

- şimdi aklıma nerden geldi bilmiyorum ama yazın başında bi disko kralına yıldız tilbe konuk olmuştu. okan
bayülgen yıldıza kimleri dinlersiniz diye sorunca aldığımız cevap led zeppelin, jimi hendrix falan oldu. her şey tamam süper de bir insanın şahsi zevkleri kendi müziğine bu kadar mı yansımaz!? yine de çok bizden.

-geçende melekler korusuna baya giydirdim ya, bir sebebi de hümeyra' nın oyunculuğuna bayılıyor olmam. ve o dizideki karakterden onu çekip almaya duyduğum kuvvetli istek. ha hümeyra otursun evimin bir köşesinde sürekli cinnet geçirsin ben onu izlerim.canım benim.

0 confession: