8/24/2009

teyze ve zeitgeist



-bugün teyzenin biri benim için, bu daha evlenmiyo mu diye sordu. ööeehhh dedim daha neler!

bu belgeseli(zeitgeist) izlediğimden beri dünyaya normal gözle bakamıyorum. bazen hiç izlemeyip, izlemeyen rahat bir insan gibi hayatıma devam mı etseydim bile diyorum. o derece etkili. fahreneit 9/11' i izlemiştim zamanında büyük şoklar içinde. o daha populist bir belgeseldi. zeitgeist çok başka. bakın gelin izleyin.google videodan bile rahatça izleyebilirsiniz.

-Zeitgeist üç bölümden oluşuyor;
.söylenmiş en iyi yalan (din)
.tüm dünya bir sahne ( 11 eylül başta olmak üzere bir çok olay)
.perdenin arkasındakilere aldırmayın (merkez bankası ve dünyadaki para işleyişi)
adamların derdi din ve para kavramı. önceden şunu belirtmek istiyorum ki eğer dine dair bazı şüpheleriniz varsa ve bu konuda daha da kötüye gitmekten korkuyosanız kesinlikle uzak durun. normalde bu tarz komplo teorileri tarzındaki belgesellerden hiç haz etmiyorum; iyice anlamsızlaşıyor bir çok şey. ama bu çok akılcı ispatlar sunuyor.

bi yanda böyle bi hayat sürmekte, ramazanın da etkisiyle iyice darlanıyorum. saçma sapan din muabbetleri geçtikçe hepsine izletesim geliyor zeitgeist'i. hayat boş teyze diyesim geliyor; o bana, bu daha evlenmiyo mu diye sorarken gamsızca.

0 confession: