8/26/2009

ben hiç


-ben hiçbir zaman dolmanın içini yiyip de, dıştaki sebzesini yemeyen ittiren bi çocuk olmadım.

-o değil de heath ledger ölecek son adamdı.

dark knight' ı izlemek için uzunca süre bekledim. özel bi zamanda
izleyeyim istiodum çünkü gerçi şimdi de özel bi zaman sayılmaz da
bomboşum en azından kafama takılcak bişey yok.

heath ledger'ı izlediğim her zaman içim fena oluo, bu adamla niye
böyle bir bağ kurdum hiç bilmiyorum.
ten things i hate about you' yu izlediğimin sabahında ölüm haberini almış olmam pek acı olmuştu. sonrasında özellikle uyuşturucu ile mücadele eden bir çifti anlatan candy' yi izlemekse en fenasıydı. sanki biyografisini izler gibi.

şimdi merak ediyorum da ölmeseydi akademi
yine de onu oscara layık görecek miydi?!

şu bir gerçek ki joker izlediğim en katıksız kötü karakter. üstüne söylenecek pek bir söz yok da hani o hapisten çıktıktan sonra rüzgara karşı yalana yalana araba sürdüğü sahne yok mu... ah!

0 confession: