4/24/2010

stil zengini


pamela'nın yeni albümü stil zengini'ndan albümle aynı ada sahip şarkı stil zengini'ne pek takıldım bu aralar.

şarkıda bazı şarkılardan güzel aparmalar var o ayrı. özellikle şarkının 16. saniyesinde giren melodi bariz bir şekilde madonna'nın candy shop'ından alınma. şarkının tamamında geri planda devam eden lok lok melodi ise black eyed peas'in my humps'ından. ama şarkı beni çok eğlendiriyor. o yüzden bunları göz ardı ediyorum. pamela şarkının 1.38inci dakikasında ya rock seversin ya pop diyor. burada bariz bir şekilde ya-rock türkçe değişle başka bir anlamda kulağa geliyor. buna dikkat etmemiş olacaklarına ihtimal vermediğimden dolayı kasıtlı olduğunu düşündüm. 1.56'da giren adamın vokal performansı da son derece ilginç. muhteşem memleketimin buldumcuk insan evlatları. yıllardır açtım ne bu açılım diyenler. ama bir bakın,şuna bir bakın.

0 confession: