4/20/2010

gür bir evet lütfen


pazar günü ankara dönüşünde,otobüste izledim. bülent arınç'ın oğlu evlenmiş. [bilsem oradayken bir uğrar, bileziğimi takardım.] hem de başı açık bir kızla. kızı cesur buldum. o kaynanayla inşallah geçinebilirsin güzelim. düğün görüntüleri tam anlamıyla beni gıcık etti, niye bilmiyorum önceden bu tip şeylere aldırmazdım. çocuk mezun olur olmaz tobb üniversitesinde yüksek bir mevkide işe girmiş. eminim çok başarılı bir öğrenci olduğu için olmuştur. insanlar yalnızca bir staj bulabilmek için adeta kıçlarını yırtıyorlar. ilk kez böylesine bir olayı bloga taşıma gereği hissettim. okulun sonlarına geliyor olmamızın etkisi büyük bu hususta. bu insanların yönettiği bir ülkede yaşamak boğucu geldi bir an için; her ne kadar burada yaşamayı çok seviyor olsam da.

nikah şahitlerinden birisi cumhurbaşkanı, diğeri başbakan. nikahı kıyan gökçek. anam evliliğe gelin. sıkıyorsa boşanın ülen. arkasında devlet var evliliğinizin. hatta inşallah hemen boşanırsınız da göt olur hepsi. ( sığ yaklaşım). gül'e göre, mücahit ve kübra o kadar gür evet demişler ki herkes pek mutlu olmuş. başbakanın tavsiyesini dile getirip, bol çocuk önermiş. kübracım inşallah 17 tane doğurursun. hadi bakalım.

3 confession:

busra m. | 20 Nisan 2010 01:20

yalnız, boşansalar ger-çek-ten harika olur.iyi ki söyledin. ama asıl emine erdoğan recep tayyip erdoğan'ı boşasa şükela olur. keşke öyle şeyler yaşasak ya!

nk | 20 Nisan 2010 02:14

çok iyi de olur, çok da güzel iyi olur bence de!

mimmerve | 20 Nisan 2010 19:54

kızın başı açık da adı kübra :-) fire veriyor.olmamış :-)