4/27/2010

ricky, gay'miş. hadi canım



yalnız canlarım neler olmuş. bendeniz adeta ayak üstünde uyuyor imişim. öncelikle şaşırdığım olaylardan biri ricky martin'in eş cinsel olduğunu resmi olarak açıklamış olmasından yeni haberdar olmam. zaten olayın şaşırılacak bir boyutu yok. bilmeyen mi vardı onu kine? böyle fotoğrafları vardı zaten onun çok zaman önceden. yakında gay değil de yalnızca çok hormonlu bir kız olduğu söylenen tarkan'dan da aynı açıklamayı duyabiliriz gibi. çünkü popüleritesi dibe doğru yol almakta günbegün. neyse bu noktada asıl önemli konu, kızların tüm yakışıklı erkekler gay' dir tezlerini çok sağlam bir şekilde desteklediklerini sanması. şöyle ola ki, o ekranda gördüğünüz yüzler belki de normal hayatta karşınıza çıksa affedersiniz kıçınıza bile takmayacaksınız. yahu ben arda turan' a bile "çoook yakışıklı bayılıyoreeaamm" diyen kız gördüm. daha da diyecek bir şey bulamadım. içinde büyük bir galatasaray sevgisi taşıyan bir insan olduğumu dikkatle belirtmek isterim bu hususta. çünkü, eğer arda'nın altındaki o araba ya da banka hesabının kabarıklığı olmasa yakışıklı olduğunun kabul edimesi oranı %100 düşer. haksızsam, haksızsın diyin. haksızsanız, hak sızsınız derim size. bir kere arda çok yetenekli bir futbolcu olabilir, ekrandan göründüğü ve esprileri itibari ile salak bir adam olmadığı anlaşılıyor da olabilir ama kendisi koca kafalı ve götten bacak yapacak bir şey yok.

zaten birkaç yıl önce fenerbahçe'li semih ile yaşadığı tartışma sonrasın "biz abi çekeriz.." gibi bir cümle kurduğunda, içimde oluşan hezeyanlar tarifsizdi. abi çekmek ne ya, de git. hanzomtrak.

neyse efendim asıl konumuz ricky idi. kendisi de uzun zamandır bilinen gerçeği, doğrulamıştır. iyi ki böyleyim, çok şanslı bir eş cinselim lay la lay la la la demiş gözleri boyamıştır. isminin neredeyse duyulmadığı şu günlerde böyle bir şeyin ayyuka çıkması ister istemez reklamı getiriyor insanın aklına. yapacak bir şey yok. kendi magazinsel merakımı düşününce ben bile duymamışım. demek ki o kadar popüler değil ki; o kadar olur.

duymadığım ayrı bir olay ise, ebru gündeş'in azeri bir iş adamı ile evlenmesi imiş. üstelik de önce hamile olduğu ortaya çıkmış. demek ki ebru'nun höt hötlüğünü bastırabilecek insanlar, sınır dışında istikamet ediyorlarmış.

öncelikle sayın kol'dan özür dilemekle birlikte biraz türk malı dizisine giydirmek istiyorum.
türk malı diye bir sefilliklik dönmekte ekranlarda. o binnur kaya'yı ben oradan çekip almak istiyorum. az önce bir süreliğine tanıklık ettim ve tebessüm bile edemedim. avrupa yakası'nda hasibe eren'in yapmaya çalıştığı, kelimeleri yanlış telaffuz( işte seval buna teneffüs falan diyebilirdi) ederken güldürtme hastalığına tutulmuşlar. tamam bazen komik oluyor bu durum, ama sürekli üstüne yürüyüp bokunu çıkarmak.. şafak sezer zaten bir gitsin. geçende de kendisi bu dizideki rolü ile recep ivedik ile mukayese ediliyordu. al birini vur ötekine. hangisi daha kötü karar veremiyorum. binnur kaya para uğruna böyle işler yapmasın bence, yeterince para kazanmadı mı ki yahu? artık bu tip insanların daha seçmece çalışmaları gerek.
hızımı almışken bok yağmuru devam etsin. geçende de özlem tekin'in yeni şarkısını ve klibini izledim. bunca yıldan sonra yapa yapa bunu mu yaptın diyor insan. özgünlükten çok uzak. nerede yar bana varmadı ya da dağları deldim ya da gezegen x. ( yeri gelmişken şunu da söylemek isterim ki özlem bu şarkıda bir yerde "arkada bok var" diyor. yıllar geçti ben hala öyle duyuyorum en azından. bir de kahkahasına bayılıyorum bu şarkıda.) neyse gelelim çıkış şarkısı yatağım boş'a. nerede o asi özlem tekin. nerede skime kadar tavrı, nerede yatağım boş. özlem senin yatağın boş olamaz, boş gelemez. boşsa sen koymuşsundur çocuğu keyfin de gayet yerindedir. bu şebnem ferah çakması imajdan haz etmedim. klip şarkıdan daha da kötü, sular içinde falan. üstelik özlem tekin tam bir kadana olmuş. ( memintolar da tombiktoymuş/ yiğit özgür).

3 confession:

genc-iz08/09 | 27 Nisan 2010 19:40

buna ne dersin cicim:

'Karadeniz'in Ricky Martin'i olarak bilinen Davut Güloğlu, Martin'in 'eşcinselim' açıklamasının ardından konuştu: David Beckham'a daha çok benziyorum.

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=989382&CategoryID=79

Adsız | 2 Haziran 2011 03:16

Sen değil misin?

Adsız | 2 Haziran 2011 03:17

Hepimiz geyiz! :D