5/23/2010

soke?


dün gece disko kralı izliyoruz. gece 4 suları gibi bir şey. son zamanlardaki en keyifli sohbetlerden biri dönüyor bense arkadaşımın tüm çabalarına rağmen, uykuma yenik düşmemeye çalışıyorum. birden muabbet türk pop'unun tıkanıklığına geldi ve ondan sonra da şöyle bir muhabbet döndü;

okan bayülgen: bir zamanlar ne çok zenci oynardı kliplerde, neydi o zenci sevgisi yahu. türkiye'de o kadar zenci yoktu ki nereden geliyordu hepsi?

bunun üstüne emre altuğ şöyle bir şey söyledi; "onların hepsi söke'liydi"

bu cümleyi anlayan biri varsa bana açıklasın mı hacı? o saatten beri bunu düşünüyorum, çözemedim.

bir de şunu söylemek isterim ki, koray candemir nasıl bir insanmış öyle? 5 saat oturdu ve cool çizgisinden 1 cm bile kaymadı, gece 5'te ben ekran karşısında kaymıştım o hala cool'du hala cool'du.

0 confession: