5/12/2010

70 yıldır yemek yemeyen adam


yeni idolümü buldum; 70 yıldır yemek yemeyen adam. yemek yemenin keyfini bir kenara koydum a dostlar da çilesini düşünün bir kez. bu akşam ne yiyeceğim sıkıntısını düşünün. sonra onu hallettin diyelim. bulaşığını düşünün. tüm bunlara giden masrafı düşünün. hepsi halloldu bir de boşaltım boyutunu düşünün. kabız olduğunuz günleri düşünün. ya da umumi alanlarda çektiğiniz tuvalet sıkıntınızı düşünün. mimar insanların tuvaletleri binanın neresine koyacağım diye düşünürken yaşadığı sıkıntıları düşünün. benim gibi lise hayatına kadar okulda tuvalete giremeyen bir insandıysanız, o günlerin azabını düşünün. sonra bir de bu amcaya gelin. adam resmen yemek kullanmıyor. dolayısıyla tuvalet de kullanmıyor. ideal yaşam formu. ben bu tip artıları için yemek yemenin hazzından vazgeçebilirim.

2 confession:

SesSzLiK... | 12 Mayıs 2010 11:43

biraz da yemek yemenin keyifli yanlarını düşünmeni tavsiye ederim:)

Betül Ç. | 13 Mayıs 2010 20:06

insan ne ile yaşar diye sorarım.