5/29/2010

mutlu azınlık vol. 3


"ben bu işe gönlümü verdim, amerika'da eğitimini aldım. onu yaparsam ne kadar havalı olurum ya da kolayca zayıflarım diye hiç düşünmedim. zayıflamak falan bunlar benim için çocuk işi. lütfen beni bu düşünce yapısındaki insanlarla kıyaslamayın. geçen hamileliğimde 7 kilo almıştım, belki bu sefer 10 olur; bu tip sınırlarım yok."

meali:

"kocamın o kadar çok parası var ki, aklımı yitirmek üzereyim. her gece yatarken allahıma bin şükür ediyorum kapağı iyi bir yere atmamı sağladığı için. şimdi de o kadar çok zamanım var ki, anca bir araç olabilecek bir spor aktivitesini hayat gayesi edinmiş bir alim gibi görünmek bile bana fazla normal gelmeye başladı."

[pilates ve hamilelik üzerine samimi açıklamalar
yapan ebru şallı'ya ithafen yazılmıştır]

[meali: götüm!]


0 confession: