9/27/2009

ucubik klip



ben de arkadaşlarımla geçicem kamera karşısına böyle, kendi kendilerine eğlenmişler resmen. ama malesef kemal doğulu klip çekememe geleneğini bozmamış sağolsun. klipteki erkeklerin %80' i gay, bir tanesi kleinfelter ( soner arıca) . hele o yarı çıplak görünen emre niye yarı çıplak?! adını nerden biliyorum, klibin en orijinal fikri olduğunu düşündüğüm isimler kısmından. ayşe özyılmazel hiç dans edemeyen bir insanmış bi de. klipteki en güzel şey hande yener' in görüntüsü sanırım.

2 confession:

batu | 27 Eylül 2009 18:50

yorum yazmazsam çatlarım =)
1- Kemal doğulunun üst çenesi almış başını yürümüş,hatta timsahtan önce aklıma gelick artık sanırım üst çenesini oynatanlar denilince..
2-ya janset ve yonca evcimik ne arıyor orda?!?!?
3-soner arıca son 561 yıldır aynı,kesin kleinfelter=) hahaahha,
4-kesin gay özellikle emre,kel adam(itici)..
5-klibin artısı gerçekten handenin görüntüleri,astronot kaskı bile bi farklı yakışmış =)

herofish | 27 Eylül 2009 19:22

janset onların kankası zaten de yonca' dan haberdar değildim. kuaför kayınço sucks, hande rulez! =)