9/14/2009

nevresim


-tüm derslerini almış gamsız bir insanım sonuçta.. tamam kaşınmıcam daha fazla. linç veya nazar istemiyorum sonuçta..

-umut sarıkaya' yı türk çizgi mizahının 1 numarası ilan ediyorum.. ettim.

-geçen gün yatarken yine aklıma geldi. uzunca bi süre uyku sersemliğiyle nevresimin düğmesiz yerini bulamadım. farkındaysanız o halde bile dikkat ettiğim bir husus. eylülde böyle nevresim örtünürsün ya hani.. pike sevmiyorum evet. hepsi toplatılsın. neyse efendim bu içine yorgan sokulan oluşumun, hem içine girebilsin içine soktuktan sonra da dışarı fışkırmasın diye düşünülmüş düğmeler var ya bir kısmında, ben o taraf kafa tarafıma gelirse asla uyuyamayan huzur bulamayan bi insan oluyorum.

-bu arada bişeyler yazarken bunu daha önce ekşisözlükte yazan olmuş mudur, uykusuzda penguende yazılmış da benim kaçırdığım olmuş mudur diye gerildiğim zamanlar olmuyor değil.

-yemek yerken kendi içimde bir sistematik olusturuyorum. şundan bir çatal şundan iki kaşık bundan bir yudum bişey sonra yeniden bir çatal.. daha çok sevdiğini sonlara saklamalar falan.. hayatı kendime zorlaştırmak.

-falım, sakızda 1 numara değildir de nedir?!

-bugünlerde shakira' nın shewolf adlı muhteşem parçasına takıldım. değişim budur, şarkı budur diyorum.
*dinlemek için; shewolf

2 confession:

mika | 14 Eylül 2009 22:39

pike dünyadaki en güzel şeylerden biridir.anlaşamıyoruz nazım ara verelim.

nk | 16 Eylül 2009 11:20

tamam seviyorum peki vazgeçtim.
-günlerdir bloglara giremiyorum, ttnet' ten nefret ediyorum duygularını çok iyi anlıyorum batu.
-lady gaga başka kulvarlara geçti adeta (: