2/08/2010

aforoz '7: metin ve civcivler


metin arolat evine kuluçka makinesi almış. yaklaşık 30 kadar civcivi olmuş. öncelikle kendisine akıl fikir diliyorum; nitekim kendisi de gece yatmadan önce biraz üzüldüğüm insanlar arasına eklenmiş oldu böylelikle. ne kadar anlamsız bir hobi. hobi demek bile doğru değil buna gerçi. bir de renkli civcivler de elde ediyor görünen kadarıyla. bu uygulama bana çocukken bile sevimli gelmezdi, uygulamada patladığı zamanı çok iyi hatırlıyorum. yumurtasına renk şırınga edilen bu civcivler direk katledilmiş gibi oluyorlar yaşamıyorlar zaten. aranızda hiç pembe, yeşil, mavi tavuklar gören oldu mu? ben hiç görmedim. avatar' da bile yoktular.

metin'i bir kenara koydum şimdi de; civcivken o kadar sevimli olan olan o hayvanlar ergenlikleri diye adlandırılabilecek dönem olan piliçlik evresinden itibaren nasıl o kadar sevimsiz hayvanlara dönüşebilirler anlamak zor.

2 confession:

Betül Ç. | 9 Şubat 2010 00:06

kıh kıh kıh kıh sesleriyle güldürdün beni.
yatmadan önce üzüldüğün insanlar var ise ne kadar duyarlısın(bu ek, buna kıh kıh gülmedim)

nk | 9 Şubat 2010 22:43

kendim her şeyi çözdüğüm için çok zamanım kalıyor; o yüzden biraz da başkaları için üzülüyorum evet 8)