1/06/2010

aforoz


evet şimdiye kadar bir çok kişiye karşı bu kadını savundum. apayrı ve sonrasındaki albümlerin başarısını göz önünde bulundurarak. her ne kadar o üzerine oturamayan hallini görüyor olsam da çok başarılı şarkıları olduğunu düşünerek bunları göz ardı ediyordum. ama kendisi çok daha doğru düzgün bir yolda ilerleyebilecekken sapır sapır dökülmeyi tercih etti. bu konuda attığı en büyük yanlış adım, luca tomassi denen yetenekli adamla çalışmayı bırakıp her işini kemal doğulu' ya bırakmasıydı. türkiye' nin madonnası olmak isteniyor dendi, çakma madonna dendi. ama halbuki giydiği o zıbınımsı mayolar dışında hiçbir haliyle madonna ile alakası yoktu. zaten ona yaklaşma gibi bir ihtimali de yoktu ama bu kadının madonna ile cidden alakası olmadı. daha çok kuzey avrupa' dan çalıp çırpma yaptılar çünkü biz ülkecek o müziğe aşina değiliz. en azından madonna kadar değil. düşünelim, kemal ile yapmaya çalıştığı ve minik kuş olduğu o klip ( 1 yerde) , ordaki haliyle ne kadar karin drejer havalarında olduğunu göreceksiniz. bir nevi the knife havasına bürünmeye çalışıldı. ama türkiye' de bu durum madonna' nın daha çok bilinmesi itibari ile çakma madonna olarak adlandırıldı. hayrola albümü ile işler gayet yolunda giderken, bir anda sanatçının tutarlılığı zaman içinde belli olur gibi zırva bir açıklama geldi. bu açıklamanın meali tam olarak şuydu ' İSTEDİĞİM KADAR PARA KAZANAMIYORUM'. evet kimse ona senin aşkın balondu söndüdeki kadar para vermiyordu. önceden 60 alıyorsa bir sahneden artık 10 kazanıyordu. bir süre boyunca sanat müzik emek tarz falan diye geveledi ama bu kazanç ne kendi kokain parasına yetti,ne sevgilisininkine ne de kayınçosununkine. bu ucuzluk yolunda attığı 2. büyük adım da beyaz show' a çıktığı abuk haliydi. saç baş eski ucuz hali yolunda epey ilerlemişti. nedense( !) hep eski albümlerinden şarkılar söyledi. halbuki geçen yaz saba tümer' e çıktığında, saba tümer en güzel 5 şarkı listesinde hep eski albümlerinden parçalar koyduğunda ve herhangi birinin hangi albümünde olduğunu sorduğunda ' HATIRLAYAMADIM' tadında triplere girmişti. neden, çünkü o artık uç kuzey avrupa müziği yapıyordu. e benim kafasız hande' m köpek bile kemiği yemeden önce poposuna göre bir kontrol yaparmış. nasıl bu kadar kafasız olabilirsin ki. madem o kadar özgüvenli bir kadındın, kimseye hiçbir şekilde açıklama yapmak zorunda değilsin ki. çık benim canım bunu istiyor de çatır çatır yap. en son talihsiz açıklamasına gelince ise; elektronik müzik serüvenini, pop parça bulamamaya bağlamış. işte bu noktada gözüme görünme. hani nerde kaldı onca söylediğin söz. tarz marz. hani nerde kaldı ' BAKKAL MÜZİK' afarozu. nerde kaldı luca tomassi ile çektiğin mükemmel 'biraz özgürlük' klibi. yaptığın, her türlü dinleyicine saygısızlık. tükürdüğünü yalamak gördüm de sen resmen ekmek arası yapıp öyle yedin be hande. hah, şimdi tam layığını bulmuşsun. zamanında ben bir demet bilirim o da ' DEMET KUTLUAY' diye ayar verdiğin demet' le ölümüne kanka olmuşsun. paranın tadı böyle bir şey olsa gerek. git. sonsuza kadar kaybol. ucuzsun.

2 confession:

Betül Ç. | 6 Ocak 2010 10:28

vayssss, bence bunu handenin sitesine atmalısın. okusun adam olsun

Adsız | 6 Ocak 2010 15:15

oha atara bak!!şoşorduum!! hayır haketmedı degıl haklısın da dılının kemıgı yokmus heyınchjalljzıım..
bole devam guzel oolum dunku cemkırmemden sora bana cemkırme cok pıs oluomussun:D heazzi öbdzüm boyboy!!