9/22/2010

elveda büyük başkan


eğitim hayatım boyunca bizimkilerin bana çalış çocuğum dedikleri hiç olmamıştır. yalnızca her sene öss'de çıkmış soruları çözmem konusunda çok büyük bir tutkuları vardı. abartmıyorum 4. sınıftayken bile annem sınavın ertesi günü, ilk iş o soruları veren gazeteyi alırdı ve gerçekten o soruları çözmemi beklerdi. o iğrenç gazete sayfasına sıkıştırılmış, bir-iki işlem yapsan parçalanacak olan soruları gördüğüm anda midem bulanmaya başlardı. sınava girene kadar her yıl, o sınavın açıklanacağı gün mutlaka televizyon karşısına geçilip über insanların isimlerini ünal yarımağan'ın tüm meymenetsizliği ile zikretmesini izlemek hobimizdi. kırık beyaz tonların hakim olduğu bu insan evladının her zamanki mutsuz hali, zaten başlı başına bir karın ağrısı olan sınavı daha da sevimsiz kılardı. ben sınava girdikten sonra, ailecek ilgimizi kaybettik kendisine. yıllar geçtikçe sınavın açıklandığı günden haberimiz bile olmadı. şimdi , benim için o sınavla özdeşleşmiş ünal yarımağan'ın istifası ile birlikte öss tam anlamıyla tarihe gömüldü. elveda tüy bıyıklı öss birincileri, elveda sadece gerekeni yaptımcı kalpazanlar. tüm açıklanan sınavları ünal yarımağan'ın emekliliğini geçirdiği foça'daki yazlığında birlikte öğrenmeniz dileğiyle..

0 confession: