9/04/2010

ccc bıyık ccc


-devlet bahçeli' nin rocker işareti yapması yukarı, rocker işareti yapması aşağı. hava alanının orada toplanan gençlere ülkücü diyorlar, ne bilgisizler ayarı vererek; yıllardır kulis arkalarında kanayan bu iki işaretin karıştırılması yarasına son noktayı koymuş oldu. büyük adamsın.

-geçende ülkücülerin bıraktığı yanlara sarkık bıyığın amacının, kaşlarla birlikte suratta CCC oluşturmak olduğunu öğrendim. o andan itibaren hayatıma reset attım desem yeridir.

-mehmet turgut' un çektiği çılgın türkler adlı fotoğraf çalışması ve röportajında bebeğim canımın içi serra da var. hiçbir şeyden eksik kalmasın. cemil ipekçi de bir gün bir restoranda herkes şıkır şıkır bir vaziyette yemek yerken her şeyin çok sıkıcı gelmesi üzerine havladığından bahsetmiş. six feet under izleyenlerin aklına eminim ki brenda gelmiştir. iki psikiyatr evebeynin kızı olan karakter brenda küçük yaşlardan itibaren pskolojik tedavi altına alınmasına tepki olarak doktora konuşmak yerine havlamayı seçmişti. onu, yapsa yapsa brenda yapar ama; cemil ipekçi' nin böyle bir şey yaptığına inanmıyorum. tamam gerçekten marjinal bir adam ama, ne ayaksın oğlum sen derler adama. madem bu kadar sistem eleştirmenisin, gitme madem o şıkır şıkır restorana. git marmaris büfe' de patso ye. susuzluk neymiş, ekmek arası parates yemenin dayanılmaz hafifliği neymiş yeniden deneyimle bakalım.

- u2 ne ara dünyanın( tüm zamanların diyen de var) en büyük rock grubu oldu da ben kaçırdım, bilemedim. kim gelse ülkemize en büyük oluyor. beatles, pink floyd, led zeppelin, rolling stones,radiohead................. derken u2 hangi sıraya gelir belirsiz.

-tatilsizlik staj üf püf derken son gün patron elime para içeren zarfı tutuşturduğunda tüm sıkıntılar bitti. her zaman dediğim gibi; parayı sevmiyorum ama sinirlerimi yatıştırıyor. ( joe louis)

0 confession: