11/17/2009

msn' den karakter analizi 'reloaded'


efendim herkes ne kadar muzdaripmiş beni de üzen geren bu msn klişelerinden. yazıya gelen tepkiler üzerine 9 kategorinin yeterli olamadığını görüyor ve devam ediyorum. öncesinde önsözümüzü yine söyleyelim eksik kalmasın;
"biz size msn' i yalnızca anlık ileti paylaşın diye yollamadık mı?!"

10-msn' i amaç olarak değil, araç olarak kullanan insan

işte bu insan, zamanında barış manço' nun adam olacak çocuk yarışmasına katılan insan. bu insan olacak. zamanını hep verimli kullanıyor çünkü, kalan zamanını sevdiklerine ayırıyor çünkü.

11- meşgul de olsa dışarda da olsa iletisinde 'YOKUM' yazan insan

bu insan hiçbir şey bilmiyor ben size söyleyeyim. ne yaptığını hiç bilmiyor. biraz şekilci de aynı zamanda. size ayıracak zamanım yok diyor içten içe. ya da kelimelerin anlamını çok yanlış öğrenmiş zamanında. o benim sorunum hiç değil. zaman zaman buna iletine varım yazarak taş atmak pek keyifli oluyor. ama o bilgisayar başında değil. siz taşları havaya sallıyorsunuz.

12- iletisine 'SAKIN YAZMA' yazan insan

işte gün gelir de dahil olurum diye en çok korktuğum insan modeli bu. yok olmam. beni bilen iyi biliyor ( tevetoğlu,08) . madde 11' in bir üst modeli olan bu insan, için sanırım insanlar sıraya giriyorlar. hele bir şunu oyalasam. kapışkapan gidiyor msn' i. o anda sevgilisi ile konusmak için giriyor muhtemelen. çevrimdışı olursa dosya falan atamayacak. yazma yazarak bildiriyor bize haddimizi. vay kuntis seni. halbuki hepimiz sıradayız sana yazmak için. msn' e sağ tıklayıp çıkış' ı bir tıklıyorsun, kimse yazamıyor şekerim. inanır mısın?!

ilk 9 madde için

0 confession: