11/17/2009

biyonseh fiiçuring gağgağ



bu iki bayanı aynı video' da görmek kadar beni mutlu eden az şey var şu an sanırım. tek sorun gözlüksüz felaket görünen, gaga' nın burnu.

3 confession:

Cansu | 18 Kasım 2009 20:53

tam şu anda bu klibi izlerken aklıma sen geldin, nazım'ın blogunu taciz edeyim yorumlarımla dedim ve açtım.. karşımda ne görsem beğenirsin, gağgağ!
ayrıca gossip girl'ün yeni bölümünden de (last days of disco stick miydi acep neydi ki adı?) bahsetmeni bekliyorum, bence bunu yapıcaksın, inandım :)

Adsız | 19 Kasım 2009 00:57

rezalet
gaga bok gibi kalmış beyoncenin yanında
bence
kendi tarzında devam etmesi gerekiyordu
hiç beğenmedim
basen farkı bile tiksinç durmuş
ayrıca zaten komple beyonceyi seyrediyoruz ki
şarkıyı da o söylüyor
niye böyle bir şey yapmış çok saçma buldum

nk | 19 Kasım 2009 01:04

-evet evet heyecanla bekliyorum, izlenilecek ve değinilecek (:

-bunda beyonce' yi seyrediyoruz, gaga' nın albümüne de beyonce konuk ' videophone' adlı şarkıda. al gülüm ver gülüm yapmışlar. gaga gözlük takmalı ya da burun estetiği şart!