12/13/2010

inanmıştı vol. n: dexter' dan beklentilerim


.öncelikle dexter'ın hapse girmesi, çocukların ölmesi iyi olmadı diyerek tüm dizi keyfimin içine eden diziport kullanıcısı, inşallah dipsiz kuyularda ipsiz kalırsın zira tüm bölüm bunlar olsun diye bekledim. ha şimdi olacak, evet evet bu sefer kesin çıkaracak bıçağı, bak uzun süredir çocukları göstermediler kesin gitti, pis jordan planladı bak aynı geçen sezon gibi sonradan göreceğiz allah belanızı diye diye izledim. sonuna kadar bekledim ama olmadı be bilöğh. sanki öyle olsa mutlu olacakmışım gibi.

hayır yani, nasıl dexter' ın hapse gireceğine inanmış olabilirim ki? prison break olarak mı devam edecekti ondan sonra dizi?

.debra, bizimkileri ele vermeyince sen gerçekten de harbi bir kadınsın dedim ama; debra gibi acar bir karakterin orada öyle romantik davranacağına kuşlar bile inanmaz bence. ki bence debra öğrenseydi, dizi bambaşka bir noktaya gidebilirdi.

.bence dexter' ı romantik yapma çabalarına son vermeliler. bırakın adam işini yapsın. halla halla.

nerede o aklı başında zehir gibi adam, nerede bu aklı on karış havada aşık adam?

.hatta sezonun ilk bölümlerinden birinde, boyd fowler' ı öldürecekken yine hata yapmıştı ve sonra o düşürdüğü şırıngasını her nedense kimse bulamamıştı.

.sonuç olarak 5. sezon kötü başladı, harika devam etti ve vasat bitti. özellikle 4. sezona kıyasla.

.ama zaten belli bir sayıyı geçtikten sonra mükemmellik çizgisini koruyabilen dizi çok az.

.allah aşkına, çocukların ölmesi iyi olmadı yorumunu görünce astor'u bir daha görmeyeceğiz diye yemin ediyorum sevindim. sen nasıl evlat olsa sevilmez bir tipsin.

.bir de dünyanın en güzel çocuğu harrison morgan. bize bu çocuğu daha çok göstermeliler. oynayın oğlum bu çocuğun üstünden. bak cırmık falan bir senaryolar yazmıştınız ilk kan diye. iyiydi o bence.

.bir de çok ara verince kıymete bindiğinizi çok iyi biliyorsunuz. pisler.

0 confession: