5/18/2011

çok bebeksi


-geçende annem tarlatan kelimesini benden öğrendi. nasıl bir cümle içinde geçti bilmiyorum -evet sürekli içinde tarlatan geçen cümleler kurarım- işte o an acaba hangimiz daha garibiz diye düşündüm. sonuçta annem hayatının bir yerlerinde gelin oldu. bunu ona da söyledim.

- bebeksi kelimesini çok yönlü kullanıyorum. ama genellikle aramızda, sevmediğimiz şeyler/kimseler için kinayeli kullanıyoruz. geçende arkadaşa telefonda tiksindiğim bir hocadan bahsediyordum. çok bebeksi bir insan olduğu için.. diyordum ki önümden giden iki kız, gerçekten "bebeksi" kelimesini kullanan bir tikiconcon olduğumu düşünüp, geri dönüp tiksintilerini belli ettiler.

-kaldırımda yürüdüğüm zamanlarda bir de o kaldırım dar bir kaldırımsa ve önümde o kaldırımı tam ortalayacak şekilde yürüyen bir insan varsa o kadar darlanıyorum ki. çok üzülüyorum. soğuk terler ensemi ziyaret ediyor. kendimi ona belli etmeye çalışıyorum, ama iyice zorlayana kadar pardon diyemiyorum. sollamaya çalışıyorum sağlamaya çalışıyorum. geçebildiğim anda da ona tepkimi çok hızlı yürüyerek göstermeye çalışıyorum. eminim onun da çok umurunda oluyor.

-neskafe 2si1 arada bir tek bana mı gofret gibi kokuyor? hem içerken, hem beni terk ederken. uzun süredir bana gofret kokuyor kendisi.

-akşam haberlerinde sp genel başkanının rüyasında n.erbakan' ı görüşünü bir süre boyunca işlediler. ağlıyormuş şu anki halimize falan. baya haber değeri taşıdığını düşünmüşler o durumun. o zaman benim rüyalarım da haber olabilir mi acaba? en azından şu , ilginçli haberler kısmında işlenebilir diye düşünüyorum ben. naçizane. ama ben parti başkanı değildim değil mi?

-dün oturuyoruz. halam da vardı. okul bitince ne yapacaksın dedi. belki master yaparım bilemedim şimdi dedim. ne oluyor o dedi. işte ben başladım bir konu üzerinde daha uzmanlaşmak gibi bir şey falan diye, ne kadar sürecek o dedi? ben 2 deyince; yuh o zaman senin düğünü ne zaman yapacağız 0.0 dedi.
master falan umurunda değilmiş ki, daha fazla uzatmamam gerektiğiymiş konumuz. ertesi gün de senin çocuğuna ben babaannelik yapacağım dedi. bugün de görüşsek çocuğun sünnet yerine karar vermiştik bence.

-şu an lunatic, en sevdiğim ingilizce kelimeler listesinde zirveye yükseldi. öyle bir listem varmış benim çünkü. lunatic, luuğnıtik. kalp kalp luuğnıtikh hatta. bir ara da fabulous ' tu.

-kolayı hemen soğusun diye derin dondurucuya attığımda - çünkü tez canlı bir insanım hemen benim olsun isterim - ideal süresini kaçırırsam, buz tutuyor ya. sonra eritiyorsun içmeye çalışıyorsun ama kola, kola olmaktan vazgeçmiş oluyor hani. o an arkada yalın' dan heyecanını kaybetmişsin yok inancını kaybetmişsin çalmıyor mu?

-kraltv video müzik ödülleri ne kadar ciddiye alınır bilemem ama en iyi klip ödülünü öp' ün alması klip piyasamızın ne kadar vahim hallerde olduğunun acı bir gerçeği. beyaz donlu tarkan' ı düşündükçe bir fena oluyorum.

-"lady gaga' ya özenip ebubekir diye şarkı yapmak" . bunu duyduğumdan beri ara ara aklıma geliyor, kendi kendime gülüyorum.

-stephen hawking, cennet bir mittir demiş ve olay yaratmış. açıklamanın devamında da sonsuz karanlıktan korkan cahil insanlar için ortaya atılmış bir avuntudur falan diyor. bu yeni ortaya konmuş bir fikir değil ki? nesi olay yarattı çözemedim.

-bugün bana ne giysem yakışır' da birisi rujunu beğenmediği yarışmacıdan 3 puan kırıp sonra aynen bu şekilde açıklamasını yaptı. 'inanmıştı' diyorum kendisine. ev hanımı hayatı zor kardeş.

1 confession:

Adsız | 23 Mayıs 2011 00:37

Senin deyiminle, o kaldirimin ortasindan yuruyenler azalarak bitsinler. Cinnet sebebi.