5/08/2011

judas ju-da a-a



                                                     
bu klibin ne kadar hastası oldum tarif bile edemem. en son alejandro' nun klibini gömmüş, born this way' den zerre  kadar hoşlanmamştım. ama sen ne yaptın lady gaga? her bir karesine, her bir görseline, her bir kareografisine ayrı ayrı hasta oldum. girişte motorların üstündeki mor kıyafet içindeki halinden tut, oryantal kareografisine; ucube tırnaklarından ucube makyajlarına; judas ju-da a-a kısmındaki sağ ve sol üste kalkan yumruklara; silahtan çıkan rujun absürdlük seviyesine, eş zamanlı olarak devam eden ayak fetişi ve suların yükseldiği sahneye, judas' ın arkadan gaga' nın kıçına bira dökmesi başta olmak üzere tüm bu freak-show'a bayım-bayım ba-yıl-dım.


resmen tarihe geçen bir kadının, tarihe geçişine günbegün tanıklık ediyoruz. bize hep klip çek lady gaga!

3 confession:

irem seyhan | 8 Mayıs 2011 23:00

bu şarkıda gaga'da bir garip türk kadını sezdim ki, odur beni benden alan. "saçlarımla yıkarım ayaklarını cudasım!" diyor ya.. Nası ya?

Adsız | 9 Mayıs 2011 00:50

nazım kesinlikle katılıyorum. ben şarkıyı çok sevmiştim, epeydir looptaydı ve şarkının sözleri ile tamamen paralel bir klip olması beni benden aldı. ben en çok popoya dökülen şarap sahnesini ve koreografiyi sevmekle beraber, aynı zamanda norman reedus'a da aşık oldum <3 <3

nk | 9 Mayıs 2011 13:15

@irem, o zamanlar öyleymiş bu işler. koskoca cudas' tan cisıs' tan bahsediyoruz sonuçta :))

@esra, resmen diğer adama şans bırakmamışlar. çok haklısın!