4/20/2011

sigara çok kötüdür


son zamanlarda bir reklam var. allah tez zamanda belasını versin o reklamın. bir amca çıkıyor. ben her seferinde önce sesini duyup komikli bir reklam sanıyorum onu. o robotik tiz sesle bir komiklik peşindeler sanıyorum. ya da yeni bir arçelik reklamında çelik, bir şeyler söylüyor sanıyorum. ya da auto tune tarzında kaydedilmiş charlie bit me remix' ini anımsayıp gülüyorum mal gibi. ama sonradan bir bakıyorum ki. -allahım tanrım- en korktuğum şey. en korktuğum hastalık. ve çok üzüldüğüm gırtlak kanserli amca. sonra alıyor mu beni bir vicdan azabı. yanım yanım yanıyorum, döne döne tövbeler ediyorum. ama beynim bunu her seferinde unutuyor ve o robotik sesi her duyuşumda aynı döngüyü yaşıyorum. bu reklam sigara kötüdür' den çok daha farklı, amacından sapmış bir etki bırakıyor bünyemde.

azalarak değil, bir anda kaldırılabilir mi? teşekkürler..

0 confession: