3/23/2011

kitsch




yasaktı engeldi bir şeydi derken adeta konseptten soğuttular. hayır bir yandan bakıyorum takip ettiğim bloggerlardan hala kayıt girebilenler var dedim tamam sonunda oldu başardım. seda sayan'ın hışmına uğramayı başardım. zorla kaşındım. o olmadı ebru şallı' nın ahı tuttu. pilates perilerinin hepsini biricik bilööğgğgh' umun üstüne saldı. geçenlerde de suat suna donuna kadar alacak demişlerdi de o an için tatlı bir nükte gibi gelmişti. bilemezdim dostlarım çok zormuş. hadi beni geçin, dışarıda orada bir yerde ricky martin gay mi? tarkan gay mi? kadın osurukları nasıl kokar? bunlara cevap arayan yurdum insanı ne olacak?
artık dns' ler de çantalar gibi sahte dostlarım. güveniyorsun güveniyorsun bir de bakmışsın..

-benim bu dönem 2 ( yazıyla iki) tane dersim var. evet. onlardan bir tanesi de sürekli iptal oluyor. kaldı sana 1(bir). diğerinde hoca yoklama bile almıyor. kaldı sıfır. e hani boş vakit olunca sosyallikti bir şeydi? öyle bir dünya yok muymuştu?

hani deseler, gel sen emekli ol deseler ben tamam diyeceğim. adeta hiçbir şey -ama hiçbir şey- yapmıyorum. ve üstelik şu iki tanecik dersin sorumluluklarını bile zorla yerine getirebiliyorum. zamanında üstten dersler alan, son dönem bitirme projemi güzel güzel boş boş çalışırım diyen insan nerelerde kayboldu?

bir de işe giren herkesin, über mutsuz olması. kendinizi 5 yıl içinde nerede görüyorsunuz bilöğghgh severler?

-yıldız tilbe'yi adeta çok seviyorum. ona her zaman torpil geçiyorum. bazen toplum içinde bunu geyikmiş gibi yansıttığım oluyor. evet. ama hepsi yalan. ben bu kadını çok seviyorum. hani karşılıklı bir sigara içme şansın olsa kimleri seçersin deseler ilk 10' a rahat sokarım gibi geliyor.
bu sevgi sayesinde şu yeteneksizsiniz zımbırtısı' nı kazanan çocuğu bile milyon kere izledim.

canım benim, kurban olurum ayol. hepsi benim çocuğum gibi.. tamammm mı?


bir de öylesine gezinirken tarkan'ın kış güneşi şarkısının ona ait olduğunu öğrendim var ya. tamam dedim. kurban olurum ayol.a-a.

-geçende bir insan huyu öğrendim, çok başka tatlar yaşadım. kendisi tek virgül' ün yeterli esi veremediğini düşündüğü için iki virgül (,,) kullanıyormuş yer yer. sigmund freud, analyse this.

-dün itibari ile öğlen 4'te başlayıp ertesi gün sabah 6'ya kadar okey oynadık. evet yaptık bunu. hep proje için mi sabahlanacak a-a.

-şehirler arası otobüslere bir şeyler izlenilebilen mini tv' ler koydular ya hani. acayip bir nimet. gel gör ki. içine konulacak filmlerin, müziklerin seçimini kimler yapıyor? yirmi film varsa on altısı ömrümde işitmediğim filmler. vampirlerin şafağı tadında ya da bir gencin bekaretini nasıl kaybedeceği tadında ya da yer altında devasa armadillo konulu star tv gündüz kuşağı filmleri. türk sinemasından da en tercih edilenler gen, aşk geliyorum demez, kanalizasyon. hayır başka yapacak bir şey de olmayınca izliyorsun. kanalizasyonu bile izledim. rezillik.

-programların kendilerini update etmemesi dileğimi yazmıştım geçenlerde. bir dileğim daha var, teşekkürler..
lütfen film sektörü dvd'de kalsın. bluray falan çok yaygınlaşmadan hemen piyasadan kaldırılabilir mi?
hayır bir zaman sonra onca koleksiyonlar ne olacak bunun hesabını kim verecek? hepimiz vcd' leri -gerçi vcd'ler hiç filmmiş gibi değildi ama- hunharca gözden çıkarmadık mı? üzülüyorum.

nk ile tasarıma giriş 2; kitsch tasarım nedir? cevap: demirören avm.
daha önce minimalist tasarımın ne olduğundan şurada bahsetmiştim. şimdiki konumuz da bu oldu. zira yıllardır beklenen o devasa çukura sahip şantiye alanından çıka çıka bu çıktı.

-son olarak, faithless dağılmış dostlarım. acımız baya büyük. 

1 confession:

Adsız | 23 Mart 2011 23:14

i hate demiroren avm..

i hate the fact that they even closed Emek for this bullshit..

I'm writing in english coz i think in english when i'm angry!!

:(