3/10/2011

.


evimin tam karşısında yaşayan iki kız var. maalesef evlerimiz görmek istemesek da birbirimizi görmek zorunda olduğumuz yakınlıkta. ben bu iki kızın neler yaşadıklarını asla anlayamayacağım. misal, bu sabah uyandım. perdemi açtım bir ışık girsin içeri diye. kendilerinin beni şaşırtma yönünde rekorlarını kırdılar diyelim. saat 9.30 sularıydı ve bana bakan pencerenin önünde votka içiyorlardı. hani geceden kalmalık desem değil. dokuz buçuk nasıl bir gece sofrasının devamı olabilir? bildiğin sabah uyanmışlar ve diğer insanların aksine bir ayılma kahvesi değil, bayılma votkasını tercih ediyorlar. rus da değiliz ki anacığım nedir bu bohemlik?

2 confession:

Adsız | 11 Mart 2011 00:45

benim iki arkadasim bu sene yeni mecidiyekoy taraflarinda eve ciktilar. icmeyi cosmayi cok severler, boyle bir cilginlikta yapabiliteleri var...

onlar onlar mi acaba, haha =)

nk | 11 Mart 2011 01:56

yok yok bunlar ben geldiğimden beri buradalar:]