12/24/2009

manyetik ortamda disket üzerinde


bu dönem almış olduğum yapım sistemleri kapsamında 2 ödev 2 rapor hazırlamaktayız. bu bloğa ödev ders mers giremez ama ödev formatını ilk gördüğüm andan itibaren hocanın kafasının çok güzel olduğunu düşünmekteyim. zira dersi alan kalabalık bir grup olarak durumu sene başından beri idrak edebilmiş değiliz. işte o mucizevi ödev şablonundan bazı kubleler;

arial 14 nokta? soldan sıfır cm iki yana dayalı? dostum fantezi yapmıyoruz altı üstü kıytırık bir rapor yazıyoruz. annie are you ok?

son olarak ödevi manyetik ortamda disket veya cd üzerinde de teslim edecekmişiz. disket derken?!

gerekli bilgileri de hocanın sanal doku yöresinden elde edebilirmişiz. ( sanal doku yöresi derken, internet sitesini kastediyor.)

2 confession:

Adsız | 24 Aralık 2009 23:30

''gerekli bilgileri de hocanın sanal doku yöresinden elde edebilirmişiz. ( sanal doku yöresi derken, internet sitesini kastediyor.)'' hayretlere gark oldum bunu gormemıstım umarım hocacıım bu dersı zamanında ıng vermıstır ve google translateın azızlıgıne ugramıstır sanal doku yoresı??yerel bı tat olmus evet.

format dııp geçme bebeım cozmek ıcın kafa patlatmak lazım bak sorumsuz yasadıgım gunlerde hıc umursamayıp verdıgım raporlarımdan 10ar puan bunun ıcın dusurulmus ve mukemmellıyetcılıgıme maağğll olmus ama bu sefer 100lerımı alıcam evet saha kalkıyorum hadı bakalım 4 nala selametle!!
(ha bı de o 18 nokta fln anlamadım hala yapmadım belkı de 5 er puan gıder bu defa:F)

nk | 24 Aralık 2009 23:31

çok gülüyorum ahahahaha!