12/23/2009

döşü gıllı ossun


-şu zaman dilimi hemen geçsin. saçmalama boyutlarını zorluyorum. her akşam yapması gereken bir iş olan insanlardan saçmalamaması beklenemez, beklenmemeli. az önce acıktım ekmek arası hazırlayacağım kendime. tabi ki o bir sandviç olmayacak biliyorum kıytırık bir ekmek arası olacak. evde hazırladığın ekmek arasının sandviç olabilmesi için en azından ranch sosu ya da iceberg marul falan içermesi gerekir. ben ne koydum arasına salça, peynir ve mayonez. ev arkadaşım salça ile mayonezi karıştırcak mısın diye sordu. nesi bu kadar garip ki? rakıyla votkayı karıştırıp içmiyorum ya sonuçta. neyse ben de salçayla mayonezi karıştırıp koltuk altlarıma süreceğimi söyledim. o saçmalıktayım. bir insanın her akşam yapacak işi olması bedensel ve ruhsal açıdan son derece münasebetsiz bir durum. bir akşam olsun bomboş oturabileyim istiyorum. çok mu şey istiyorum. bence istemiyorum.
-döşü gıllı olsun' u duymayan kalmadı sanırım. kadın televizyona çıkıp fantezilerinden bahsediyor. yeni arzuladığım hayat tadı o. televizyona çıkıp anlatacağım. çikolata gibi olsun diyor hanım. çikolata gibi yesin istiyor. kaşlı gözlü istiyor. döşünde gıl istiyor. gadın gibi pürüzsüz olmasın ama yorgan gibi de olmasın istiyor. bildiğin sipariş veriyor. teyze varsın sana döşü gıllı adam gelmesin. sen böyle de mutlusun zaten. bu muabbet ne şekilde bu noktaya geldi bilmiyorum ama kadınların da döşü kıllı olsaydı nasıl olurdu diye düşündüm. baştan öyle olmuş olsaydı ona da alışmış olacaktık zaten. bence değişik bir kombinasyon olurdu. buraya nerden geldiğimi hatırladım. efendim malumunuz ben nip/ tuck adlı diziyi severek izlemekteyim. şimdi burda evlerden ırak matt diye bir adam var. bu çocuğun yapmadığı saçmalık yemediği halt kalmadı ve sonunda hapse girmeyi başardı. bir amerikan hapishanesi klişesi olarak hapiste hayatta kalabilmesi için bir adamın karısı oldu. karısı olduğu adam, bu matt' in babasının plastik cerrah olduğunu öğrendiği için matt' a silikon takmalarını talep etti. çünkü amcamız 16 yıldır içerdeymiş ve bir kadına dokunmanın hasreti içerisindeymiş. fakat normal bir insan olmadığı için bunu herhangi bir kadınla halletmek istemiyor çünkü matt' i sevmiş. adam en azından sadık. üç kuruş aşım kaygısız başım diyor. ufak bir müdahale ile bu olayı halletmek istiyor. öyle. böyle hayatlar da var. her akşam dolu olduğundan mızmızlanma dostum. msn' de bir şeyler çizmeye bayılıyorum.

- yonca lodi ilk çıktığında lodi' nin soyadı olabileceğine ihtimal vermemiştim. böyle bir albüm adı oyunu gibi gelmişti. sanki bir elifnağme gibi bir komiklik bir espiriler gibi gelmişti. melodi kelimesine gönderme yapmışlar sanmıştım. lodi soyadını bir başkasında hala düşünemiyorum zaten. nazım lodi. yok olmuyor.

-spiralli defter çıktı da defterin hep bir tarafını sevmekten kurtulduk. o ciltli defterlerde hep sağ kısma yazmak isterdik ya hani. sol kısmı bol boşluklu kullanırdık. çok değişik günlerdi.

2 confession:

Adsız | 24 Aralık 2009 23:21

''azıcık aşım kaygısız başım'' benim de aklımı basımdan alan cumle bu olmustu dun gece. yorum yapmaya kıyamadım oylesıne sevdım=)nip tuck gibi bi dizi için bile sınırları zorlayan bi konu üzerine bu yorumu yapabilen kişi ancak benim arkadasım olabılır dıye gurur duydum güzel oğlum !!!

sevda demirelin özgüveninden istiyodun sen ama teyze senden daha cok haketmıs demek kı onun duaları karsılık bulmus gelmıs o ozguven bulutu kırmızlı kadınımın uzerıne konmus sıparısı verıo onceden ama ramazanda iftardan 5 dk once iskendercide sıra bekleyenler gibi sabırsız hımmmm çukulata gibi ossun ondan da ossun bundan da ossun ah ablam be neler yasadın sen!
ve o konuya nerden geldıgını bılsem de unutmak ıstemıstım o çizimi bi daha hiç görmiceimi düşünerek mutluluğa yelken açmıstım kı su yaptıgına bak ruyama gırıcek sayende sen nası bakabılıosun anlamadım ınsan cızerken utanır zıra televızıyadakı ınsanlar adına utanıp ekrana bakamamaktan soz eden sendın ama bu durumu ben dun gece senın adına yasadım nası pis bi hayalgucu o ya yazık!
batucancım güzel oğlum lodiidol tespitiyle bilinçaltımdaki kuytu karanlığa fener tuttun adeta etkilendim!

nk | 24 Aralık 2009 23:29

- evet o eşşek sıpası matt. şarap içip ettiydi kendini sünnet. babalarına güvenio bence o ayrı.

-ayrıca lodi' ye çok mantıklı ve temelli açıklama geldi chatbox' ta aydınlandım resmen.