12/15/2009

fark var


-ciddi anlamda meraklıyım, eğer ceza bu şarkıyı yapmasaydı türk medyası dizileri neyden beslenecekti. dizilerin müziği ne olacaktı, birbirine laf sokmak isteyen ortaya fark koymaya çalışan birinin magazin haberi verilirken arkaya hangi şarkı konacaktı.

-her 29 ekim sonrasında metroya yarışma fotoları ve kazanan fotolar konuyor. her biri o kadar birbirinin aynısı ki resmen anlamsız. havai fişekler ve çoşku. karanlıkta tekneler, ortaköy camii. köprüler ve ışıkları. hep aynı hep aynı.

-tiplerini bilmediğim müzik gruplarını dinlerken solist gözümde hep birileriyle canlanır. mesela diyelim portishead. bu grubun solisti benim gözümde judie foster, hep o söylüyor aklımda. ne alakasız ne temelsiz, hiçbir şeye dayanmıyor. mesela santigold, bu hanım kızımızın şarkılarını da gossip girl' den vanessa söylüyor benim için. çocukken de süper baba' nın jenerik müziği benim gözümde sevinç erbulak söylerdi, hep öyle gelirdi.
- bu adama dikkat çekesim var. ahmet mümtaz taylan. adını sen koy' da ılgaz'ın ağabeyi rolünde öyle bir oynuyor ki izlerken keyiften dört köşe oldum. bugüne kadar nerelerdeydin sen dedim. çok komik çok duygusal. çok başka. film de güzel. afişine giydirmiştim ama filmden mutlu çıktım. acaba dedim. olur böyle şeyler hayatta dedim. bir bakmışsın en yakın arkadaşının kız arkadaşına aşık olmuşşun. kimsenin başına gelmemesini diliyorum. hayat zaten yeterince zor, birisini seçmek gibi olaylarla yükümüz artmasın.

-aralık ayı ne zor geçiyor. proje umutsuz, sabahları uyanamıyorum çerez derslere gidemiyorum. türkçe dersleri sabaha konmamalıymış bunu yaşayarak öğrendim çünkü gidilemiyor. çünkü ben sabahları bir şekilde kendime mantıklı sebepler bulup gitmemek için kendimi ikna edebiliyorum.

-ev arkadaşımın misafirleri var. şu an ev arkadaşım doğuş' u nasıl seviyorsun diye sordu. zira şu an mutfakta doğuş çalıyor. çocuğun cevabı da bu adamlar olmazsa ben yaşayamam oldu. doğuş' un birileri için bu kadar değerli olduğunu öğrendim ya, hayatım şu andan itibaren daha farklı. daha 3 boyutlu.

1 confession:

Adsız | 15 Aralık 2009 19:23

fark var adlı sarkı bence hedef kıtlesıne ulasmıs durumda senınle benım aramda fark var gıbı marjınal bı fıkrı ortaya atmıs ceza kıtlelerı pesınden surukledı yakıstı dogrusu

gezı cıkısından metroya gırdıkten sonra?? hosbesını ettıgın arkadasların senı oylece bırakıyor ve sen yoluna devam etmek zorunda kalıyorsan uzerıne gelen hınca hınc ınsan kalabalıgında sıkılmak yerıne fotograflara bakıosun. aksam, ısıklar, renklı menklı fln sekıller bole huzur verıo olmalı o uupuzun yuruyus bandı? tek basına cekılmez kı ınsan usengeclıgının bambaska bı boyutu artık oturarak goturenlerı falan cıkıcak o derece, kalabalık ınsan yogunlugu hızlı yasayan sehır deme bana o zaman beyogluna tramvay raylarının yanına da bı yuruyus bandı koyalım hı hı evet

canlandırman adeta gercek kesıt olmus bebeım zıra portısheadın solıstı bıldıın judıe foster yıllardır ben de benzetır dururum santıgold dedıımız hanım kızımız zencı zıra vanessanın genlerınden tasıyor bana bır masal anlat ablanın sevınc erbulak olduunun sanılması da 88 kusagı cocukluk sanrısı olsa gerek

ahmet mumtaz taylana degınmene de sasırdım ya da hıc sasırmadım arası yok zıra su televızyon proje 'yayaya' sinde cok ııydı dıye bır ısım veremem galba ama bugune kadar mılyon tane dandık dızıye bu ne be ama adam ıımıs baya dıye yorum yaptıgım oldu ben de pek begenırım kendısını zira ıyı oyuncudur hatta bı gun usenmesek kalksak da bı oyununa gıtsek keske..

aralık ayı degıl yılın her guzıde ayı ıcın gecerlı bu dedıklerın..

dogusu COCUKKEN seven bı arkadasım vardı ama hatrlayamadım kım sımdı evet benım arkadasım ama artık aklı basına geldı zaten dogusun cocuklugu degıl onun cocukluk donemı al sana virgül azizliği ama bambaska bı boyut da benım cocuklugumdan gelen ve dogusa daır hatrlayıp bıldıım tek sey; bı televızyon programında gözünün altındakı süpernaturel mavi-gri renkli çizgiden bahsedidu dogaldı o evet hem süper naturel hem supernatural ıkı anlamı da katmıstı kendısıne zıra ezelden buna sahıp olmakla beraber kendısıyle bu muazzam ayrıcalıgı paylasan bır dıger yegane ınsan da mısır fıravunu re rö re rö idi. kendımı sorgulamama yetıp de artmıstı bıle.