7/04/2011

sil baştan başlıyoruz, madde 1: önce bir bağırmayı keselim


sil baştan' ı topluca unutsak mı, en azından biraz ara mı versek, ne yapsak bilemedim ki?! böyle bir sıkmak, baymak olamaz gördüğüm duyduğum yerde arkama bakmadan kaçmak istiyorum. duymamak imkansız bir de her yerden çıkıyor adeta. bir de bu şarkı yeni çıktı sanrısı yok mu iyice fena oluyorum. sene 2001' di, o zamanlar ben kral tv müzik ödüllerinde teoman' ın o yıl çıkarmadığı albüm ile şebnem ferah' ın yerine ödül almasına kahrolmuştum falan.

şebnem ferah' tan ben bile bu denli sıkıldıysam, kendisinin acilen bir şeyler yapması gerekiyor demektir. bir kere kendisine chill demek istiyorum. artık hepimiz yaşımızı başımızı aldık bir sakin olalım önce. bir de o yandaki hep aynı tonda çalan arkadaşlarla aranıza kara kedi mi soksak da farklı tınılar duyabilsek ne yapsak bilemedim.

böyle bir şeyden daha önce de bahsetmiştim ama şimdi akademi türkiye' de sil baştan söylenince yine bir fena oldum.kim derdi bir gün bu kadının şarkıları akademi türkiye' de söylensin, tanıtımında onda star ışığı var diye bahsedilsin falan. ab-ı hayat işte.

bir de; öykü serter' in omuzları ayrı eve çıkacakmış, öyle duydum.

0 confession: