1/20/2011

halamın bıyığı olsa amcam olurdu


-selam bilöğgh

-kariyer guruları olmasa mı hiç? yemin ediyorum nefret ediyorum hepsinden. moral bozmak üzere hepsi oralarda bir yerdeler. neymiş? artık ingilizce bilmenin hiçbir önemi kalmamış.ingilizceyi zaten herkes biliyormuş, önemli olan  2. hatta 3. yabancı dilmiş. yavaş! derler adama. neymiş? ekmek artık aslanın midesini bile geçmiş bağırsaklarındaymış. iyice iğrençleştirelim kasvetlendirelim olayı değil mi? şu kalıp sözler bence olduğu gibi güzel, ağzında dursun işte aslanın. sanki ağzından alması kolay bir şey de daha da abartı anlamı yükleyelim.

-bilgisayar programları sürekli yenilenmesin bence. hayır benim uyum sağlamam çok zor oluyor. bağlandım mı çok bağlanıyorum. autocad 2008' e zor veda edip 2010'a geçtim tam, 2011'i çıkardılar. bir rahat durun yahu. 3 yılda falan yenileyin.

-burcu esmersoy bence çok korkunç bir kadın. o kadar korkunç ki; o çıkınca ebru gündeş ve seda sayan'ın korkunçluğu azalarak bitti. hatta öyle ki, south park türkiye'de çekiliyor olsaydı, barbara streisand yerine burcu esmersoy ile uğraşılırdı.

-aslında bunun temelinde biraz da çok futbol bilen kadın durumu söz konusu.

-final ve teslim zamanında olduğum için yapabileceğim en doğru hareketi yaparak house izlemeye başladım. üstelik friends'de de bence şimdiye kadarki en güzel sezon olan 8'deyim.

-vize sonrası ilk derse gitmemek adeta kural gibi bir şey. sanki o ders finale en uzak ders olduğu için onda anlatılacaklar önemsiz kafası var.

-çocukluğumdan beri çok net yaşadığım bir mutsuzluk var. pasta üzerine içilen kola. ikisi ayrı ayrı muhteşem tüketim malzemeleri iken art arda tüketildiklerinde, kola çok anlam yitiriyor.üzülüyorum. sanki böyle inanılmaz bir uyum içindeymiş gibi takılıyorlar ama yok, olmuyor.

-facebook'un bir mesajı okuduğumu asla kabul edememesine her seferinde takılıyorum. oradaki o mesaj yazısı kaybolmadıkça rahata eremiyorum. alttaki update seçeneğine tıklıyorum gitsin diye falan. gereksiz zahmetler. bir de toplu mesajlaşmada benim yazdığım son mesajı yeni mesaj gibi göstermesi yok mu? aman aman.

bunun olayla ilgisi yok sadece içimden geldi.

-geçende ayna adlı güzide programda bu sefer new york' daydılar. artık o ne kadar oryantalist bir belgeselcilik anlayışı ise, manhattan's upper east side bana marakeş gibi geldi.

- babamın telefonunda annem isminin baş harfi ile H şeklinde kayıtlı. neden şaşırdın şekerim bizimkiler manhattan' da ikamet ediyorlar.
yok yok. yılbaşında telefona isim kaydetme geyiği oldu. çıkış noktası ise kız arkadaşımın telefonumda isim soyisim olarak kayıtlı olmasıydı. uzun süre uğraşıldım ta ki bir başka arkadaşımın telefonunda sevgilisinin numarasının kayıtlı olmadığı ortaya çıkana kadar. yani buna niye böyle bir anlam yüklenmiş bilmiyorum. oraya pıtırcıklı isimler yazmazsan odun mu oluyorsun? buna evet dediğinizi duyar gibiyim.

7 confession:

mika | 20 Ocak 2011 03:31

evet resmen pasta kola uyumsuzluğu diye bişey var.hay allah senden razı olsun:D

Betül Ç. | 20 Ocak 2011 11:55

otoket 2011 fakat transparan bile boyuyor. hem boyayıp hem tarayabiliyorsun yani, böylece otokette çalıştığın iki boyutlu çalışmanı fotoşopa aktarıp üstüne bişiler eklemene gerek kalmıyor. aynı zamanda mesela bir alanı sırf kapalı olmadığı için boyamıyorken diğer otoketlerde, sen o alanı boyamak için o alana tekrar çizgiler çizmen gerekiyorken, otoket 2011 o açıklığı yuvarlak içinde gösteriyor, böylece kapatıp boyuyorsun, yani şimdiden öncesine laf et, ama otoket 2011 rocks!
teslim zamanı blog postu sayısındaki artışa bayılıyom

Cansu | 20 Ocak 2011 14:34

bizim final jürisinden sonra pasta-kola tüketimi yapıldı topluca. jüriyle birlikte filan. yok final notlarına karar verildi, espriler bişeyler derken.. işte bence tam o an, pasta-kola uyumsuzluğunun tarih boyunca en hüzünlü anıydı.

bi de bence odun olmuyosun.:)

Adsız | 20 Ocak 2011 17:18

bence de.

Adsız | 20 Ocak 2011 19:16

friends izliyor oluşuna, öyle seviniyorum ki :)

Kasux | 23 Ocak 2011 00:31

burcu esmersoy yorumun için şu an sana tapıyorum lan

nk | 26 Ocak 2011 15:51

otoket 2011'i aklıma soktun milena ya birsürü uğraş.

friends çok bebeksi esra, aç + yüklen. mis :)

ölümüne anti besmersoy kasux.

mika,lucy; pasta kola uyumsuzluğunun muabbeti cumartesi günü nişanda geçti 0_o