1/18/2011

boş mesaj


geçende aklıma durduk yere bir anı geldi. lisedeyiz. lise 2'de uzun süren bir yalnızlık dönemim olmuştu. bunun üstüne seferber olan arkadaşlarımdan birisi beni ju-judsu kursundan bir arkadaşıyla tanıştırmak istedi. evet ju-judsu. çok iyi olursunuz bence falan diyordu. ben de -adeta bir manyak gibi- kabul ettim bunu. bir cumartesi günü, bir barda arkadaşların konserinde tanışacağız. burası çok önemli, çünkü fark ettiysen -hepimizin de bildiği gibi -  olabilecek en doğru tanışma yeri karanlık ve gürültülü bir bardır. neyse ben arkadaşımdan biraz taktikler alıyorum şunları sever bunları sevmez falan diyor ben de dikkat edeceğim falan.

şimdi düşündüm de lisede gündüz bara konsere gitmek diye bir kavram vardı yahu. allahım bu ne çılgınlık. hiç eser kalmadı onlardan. neyse hazırlandık ettik gidiyoruz. ben o zaman komikli genç t-shirtleri giyiyorum falan, altında bir kot onun altında da converse. sonra barda tanıştık, ama bar nasıl gürültülü nasıl kalabalık of. biz asla birbirimizi duyamıyoruz en sonunda telefon ekranından konuşmaya başladık. ama ben kızı görür görmez hemen dedim cıks olmaz hacı dedim ama arada da arkadaşım var en azından o gün idare etmem lazım. bu sırada okul tarihindeki en büyük olaylardan biri oluyor ve iki kız alt katta sevişiyorlar adeta. tüm bunlarla birlikte ben de içtikçe içiyorum. sonra konser mi bitti sıkıldık mı artık ne olduysa çıktık biz.

anam çıkmamla birlikte bir de ne fark edeyim, adeta ayakta zor duruyorum. saat öğlen 4 falan bu sırada. müsaadenle bu olayda en çok bu noktaya şaşırıyorum. sonra dendi ki kahve içelim. meşhur bahane'ye gittik ve girişte sola oturduk ve çember oluşturacak şekilde bir oturma düzenindeyiz. ben kesinlikle kendimde değilim ve o sırada türk kahveleri geldi. ortam kız isteme merasiminden farksız. gözlerimi kocaman kocaman açıp idrak etmeye çalışıyorum. allahın emri peygamberin.. o gün bir şekilde bitti.

ben pek istekli olmadığım için bir şey yazmadım sonrasında ama o mesaj yollamaya devam etti. sonrasında baktı ki pek oralı değilim. başladı çirkinleşmeye. BEN KENDİMİ GÜZEL BULUYORUM TAAM MI? sen beğenmemiş olabilirsin ama öyle yani çok da talibim çıkıyor falan. bu duruma getirince olayı ben cevap atmayı tamamen kestim. ve bunun üstüne önce BOŞ mesaj yolladı sonra da SENİN KAFANIN İÇİ DE BU MESAJ KADAR BOŞ BENCE yazdı. hayatımda yediğim en başarılı trip olabilir.

sonra tabi ki bir klasik olarak facebook'ta arattım. nişanlanmış ve beden eğitimi öğretmeni olmuş. yüksek lisansını da ju-judsu üzerine yapacakmış. ehe

2 confession:

batu | 20 Ocak 2011 23:40

harika bir anı yazısı,bayıldım. bence Nurullah Ataç'ın nurları arttı yattığı yerde=)
bi de kızın beden eğitimi öğretmeni olması =) fascinating hahaha =D

nk | 26 Ocak 2011 15:52

beden eğitimi öğretmeni, long distance bir ilişkim olsaydı ya ahahaha