1/28/2011

14


Herhangi bir sırada; artık bilet sırası olur, para çekme sırası olur, sıranı asla kapmayacak olan ama buna rağmen seni tedirgin edecek insan var. Evet. böyle sırada bekliyorum diyelim. sırada hareketlenme oluyor öne doğru hamle yapıyoruz, arkamdaki insan böyle o hareketin miktarını biraz fazla kaçırıyor ve gerekli boşluğu sağlamak yerine beni tedirgin eder bir vaziyete konumlanıyor. bu sebeple ben de yerimi muhafaza etme güdüsüyle huzursuzlanıp, ona benim onun önünde olduğumu bir şekilde hissettirmem gerektiği psikolojisine kapılıyorum. sıkıntı. genelde çok şık oluyorlar. aynı zamanda ciddi. hani rahatsız olduğunu belirtmeye çalışsan, rahatsızlığın sebebinin ondan başkası olduğuna çok rahat inandırır seni. çünkü son derece medenidir. tek bir hobisi var, normal sıra düzeninden hoşlanmıyor. arkanda değil yanında olmayı seviyor.

1 confession:

mika | 28 Ocak 2011 13:43

valla da.ben kafayı yiyorum şahsen.sigara içmediğim halde bitane yakasım geliyor sinirden o derece.