6/16/2010

An Education/ Zengin koca ingiliz ailesinde de makbuldür




bu sene oscar adayı çoğu filmi izlemedim, izlediklerim de birbirinden kötü. bu film de son derece yüzeysel, hiçbir şey anlatmıyor desem yeri olan filmlerden biri. filmin eksiği gediği saymakla bitmez. öyle koca olmayınca oxford kazanmalar falan. bizler hep beleş uğraşıyoruz zati.

sadece, filmin jeneriğindeki parça çok şeker. floyd cramer- on the rebound imiş adı. fizy'de bulumadım yalnız. istersen şurda.

bu kız bir çok yerde adeta kavak yelleri'nin aslı'sı. özellikle bakınız ilk fotoğraf.

bir de şu muz muabbeti komikti baya. izleyenler için;
room service?

3 confession:

lucy | 16 Haziran 2010 00:59

duffy'nin şarkısı da güzel.
ayrıca müstakbel kocam sahtekar çıkarsa kısa bir süre önce rezil gibi davranıp kovulmuş olduğum okuluma istediğim an tekrar kabul edilebilirim gibi bi umut veriyo bu film, neden elimden alıyosun ki... (cümlemi anlarsan tebrikler, ben bile tekrar okuyunca pek bişey anlayamadım)

film eğitici ayrıca. cidden bak.

carey'nin ise yeniden çekilecek olan audrey filmlerindeki audrey rollerini kaptığını bildireyim. bi de aslı'ya benzemiyo bence ayol. aslı çirkinimsi.
audrey filmlerinin yeniden çekilmesi biraz saçma gibi geldi öte yandan. (konudan iyice kopmadan yorumumu bitirmek istemedim)

nk | 16 Haziran 2010 03:10

audrey yapmaya çalışmışlar gibi zaten hep; tırnağı olamaz o ayrı.

lucy | 16 Haziran 2010 11:55

tabi ki olamaz. olabilir gibi düşündüğümü düşündürttüysem üzülürüm.